Gå til innhold
Fiskersiden

G-Strike vs. Kim Andre


kim andre
 Share

Recommended Posts

dere kan tippe hvem som får først, og hvilken flyndre

oppdatering: den som først bryter 2 kg på flyndre, utenom kveite, får en premie sponset av Vilhelm, dette gjelder alle!

legger og inn korte rapporter her når det satses. i tillegg til rapprt på vestlandsforumet...

SÅ! bare å sette i gang med å tippe! jeg setter alle pengene på G-Strike, men gir meg ikke uten kamp

:):):)

Endret av kim andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh. Vanskelig konkurranse. To dårlige fiskere som skal ta en stor fisk! :):)

Jeg tipper piggvaren på Jærstrendene faller i KimAndre sin favør, men ser heller ikke bort fra at Strikern drar opp ei pen kveite på surfutstyret sitt. Flyndrer over to kilo fra land er uansett ganske sjeldent, så det blir spennende å se.

Jeg setter mine penger hos baardsen og avKroken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja, du gikk ut offentlig med denne. :lol:

Jeg kjenner presset, må dobbelperse nå, eller bare ta en ny art! :(

Moro med små konkurranser, kjenner motivasjonen strømme på! B)

Ganne.. Ganne.. Ganne..

:(

Tipper ingen får flatfisk på over 1,6kg før mars :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjapp tur i dag:

ble med mange sandflyndrer og ei fin skrubbe, og selvsagt en føkkings fløyfisk igjen!

satser på ny tur snart, må nok ha masse flere turer enn G-strike, og piggvaren er definitivt interessant. vil ha arten og gjerne den store.....har og sikre tips på STOR rødspette, så jeg må ha noen turer der og....

godt å se at dere ikke har trua på dette, og ikke mange som har trua på meg....AAAAAAAH! herlig å ikke ha de forventningene....

hvis en av oss bryter 2kilos.grensa, er jeg mer enn fornøyd

:):D:D

Endret av kim andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bør vel alt tale for GStrike, skal vel ikke være umulig å få ei kveite eller rødspette over 2 kilo(eller 3kg for den saks skyld) når du bor i Narvik.

Håper dere lykkes begge to, unner dere gleden av ei svær rødspette, det er en av de få fiskene som fortsatt gir meg fiskeskjelven.( Mitt mål er å passere 3,5 på rødspette og 20 på kveite)

Endret av limanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bør vel alt tale for GStrike, skal vel ikke være umulig å få ei kveite eller rødspette over 2 kilo(eller 3kg for den saks skyld) når du bor i Narvik.

Håper dere lykkes begge to, unner dere gleden av ei svær rødspette, det er en av de få fiskene som fortsatt gir meg fiskeskjelven.( Mitt mål er å passere 3,5 på rødspette og 20 på kveite)

Ser på dette som en glimrende mulighet til å få flere spennende flyndrer. Har ikke den helt store troa på 2kilos flyndre, men skal nok få fine, spennende flyndrer under jakten. Skal iallefall gjøre et ærlig forsøk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sponser nok en premie til førstemann over 2kg på flatfisk(ikke kveite da ;) ) Dette gjelder ikke bare Kim Andre og G-Strike. Dette gjelder alle.

flotte greier Vilhelm! og gøy hvis det er flere som hiver seg på <_<

Kim nå regenr jeg med du tar hjem seieren til rette plassen i landet:)

Artig konkuranse

Stå på:lol:;)

jeg må fiske MYE for å dra iland dette, men jeg liker sånn passe å fiske så....du er vel med på flatfiske du og øystein?

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flotte greier Vilhelm! og gøy hvis det er flere som hiver seg på :lol:

jeg må fiske MYE for å dra iland dette, men jeg liker sånn passe å fiske så....du er vel med på flatfiske du og øystein?

:lol:;)

Hvis været er sånn noenlunde bra imorgen, så satser jeg på å kunne legge inn et bilde av tilsvarende spetter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.