Gå til innhold
Fiskersiden

Har noen alle fiskene?


Gjest Hugo
 Share

Recommended Posts

hahahaha.

Så det er Pethon som bestemmer hva slags fisk som går i Norge, og ikke hva som faktisk går her...

Artig.

Til opplysning er gresskarper mer utbredt enn asp (og gullfisk).

:)

Men ikke ta de med her dere... får da er det jo ingen av dere som kan si at dere har hele familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresskarper er ganske så sikkert ikke mer utbredt enn gullfisk... det er ikke bare i Kr.sand de finnes vet du.

Ingen som betviler på at det finnes gresskarper i Norge Trym, det er bare ett spøsrmål om hvor langt man skal trekke det. Ikke akuratt for alle disse lokasjonene ?? Eller vil du legge ute en 3-4 vann med gressere her på FS ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresskarper er ganske så sikkert ikke mer utbredt enn gullfisk... det er ikke bare i Kr.sand de finnes vet du.

Ingen som betviler på at det finnes gresskarper i Norge Trym, det er bare ett spøsrmål om hvor langt man skal trekke det. Ikke akuratt for alle disse lokasjonene ?? Eller vil du legge ute en 3-4 vann med gressere her på FS ? :D

Det er nok mer hemmelig enn sensetiv informasjon om rikets sikkerhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.

Nei... jeg offentliggjør IKKE 3-4 vann (selvom det kunne vært mulig med minst så mange).

Når du sier det med gullfisk, så kom jeg på at det var 2-3 vann jeg har hørt om... men mulig det er flere selvsagt.

Det er klart at DU ikke vil ha gresskarpe her Thor... du har jo regnlaue.

hahahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha.

Så det er Pethon som bestemmer hva slags fisk som går i Norge, og ikke hva som faktisk går her...

Artig.

Til opplysning er gresskarper mer utbredt enn asp (og gullfisk).

:)

Men ikke ta de med her dere... får da er det jo ingen av dere som kan si at dere har hele familien.

Skal slutte med ironi/humor, er visst ikke lett å fange opp-selv med smileys :D

Jeg vet det er flere vann med gress, men ettersom den informasjonen ikke er åpen synes jeg ikke gress bør være med. Samme med arter som stør og malle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mer hemmelig enn sensetiv informasjon om rikets sikkerhet :D

Naaa.... så sensitiv er den ikke. :P

Skal ikke se bort i fra at etter en skikkelig satsing kan det hende at en eller to lokasjoner blir blåst ut offentlig.

KIS: Ja... slutt med ironi/humor... det kler det best når uttrykker deg muntlig, ikke skriftlig. :D:D:D

(legg merke til smiley!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Det finnes minst et to siffret antall lokaliteter med gresskarper.

Egentlig er det litt rart at det ikke har kommet ut noen fangster offentlig. Det hadde jeg nesten ventet i fjor.

Særlig med økt interesse for karpefiske og høyere fiskepress på rette plasser.

Egentlig burde det vært gresskarpe FLERE steder syns nå jeg. Steinsfjorden f.eks.

Genialt med gresskarpe som rensker opp i vasspesten der og som ikke klarer å gyte.

(om jeg ikke har misforstått må de vel ha rennende vann/elv for å gyte over en viss tempratur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.