Gå til innhold
Fiskersiden

Skumringsfiske


Recommended Posts

Jeg var ute og prøvde på sjøørret i går kveld og den hoppet som besatt. Fra ca 22-23.30 tiden. Mange var utenfor rekkevidde, men mange var innenfor. Men ingen var interresert i det hele tatt, samme hva jeg bydde fram. Morild, Toby, kystwobblere, flueopphengere, you name it.

Kan noen fortelle meg hva jeg kan gjøre for å få rakkerene til å bite? Andre sluker? Er det en ide å bruke kastedupp og flue?

Håper noen kan hjelpe, for det er ganske irriterende å se SØ'en hoppe rundt meg, uten at den enser hva jeg frister den med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode råd, var ute og investerte i et par av nevnte fluer og reiste ut til faste plassen med humøret på topp. Det sank da betraktelig når jeg såg at noen hadde sperret av hele området med garn, så det var vel den plassen. Ganske håpløst å kaste når fisken ikke kommer til der jeg står. Samme skjedde i fjor en annen plass, skulle vært en lov mot slikt...

Noen tips om SØ fiske-plasser? Bor på Sola, men kan reise litt rundt Nord-jæren. Egersund-området blir litt langt å reise hver gang, men fint en gang iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.