Gå til innhold
Fiskersiden

Genialt (fluespill)


Garry.L
 Share

Recommended Posts

Synes ikke prisen var så avskrekkende.159 kroner cirka.Genialt når det er dårlig vær og man ikke får fisket "live".Det mest autentiske fiskespillet jeg har funnet hittil.Har kjøpt til playstation men de er ikke i nærheten av dette.Men det dar jo litt med redskapen å gjøre.playstation spillene går jo ut på slukfiske og som vi alle fluefiskere vet så er jo slukfiske for trailersjafører og kommunearbeidere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Garry.L

Synes ikke prisen var så avskrekkende.159 kroner cirka.Genialt når det er dårlig vær og man ikke får fisket "live".Det mest autentiske fiskespillet jeg har funnet hittil.Har kjøpt til playstation men de er ikke i nærheten av dette.Men det dar jo litt med redskapen å gjøre.playstation spillene går jo ut på slukfiske og som vi alle fluefiskere vet så er jo slukfiske for trailersjafører og kommunearbeidere.....

hva slags folk er da fluefiske for? og meitefiske? og isfiske?[ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte det, jeg. Morsomt tidsfordriv. Faktisk ikke så hakkandes gæærnt. Etter litt trening er det mulig å gjøre rulle og underhånd også. Selv sirkelkast. F..en at jeg ikke har kommet på dette sjøl, som gammel programmerer. Men jeg har laget et annet fluefiske program i C++ for mange år siden, med fluekartotek for mange fiskeslag (bindebeskrivelser), grafiske fremstillinger av kasteteknikk og fiskens standplasser med mer. Moro, men fy f..en så mye jobb, ihvertfall når man sitter med standard ANSI C++ og begrenset med ferdigfunksjoner. Det var den gangen, det.

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Garry.L

calm down!! Bare en spøk.Skulle bare se om det var noen våkne der ute.Fisker med sluk jeg og,selv om flue er hovedgreia.Sluk er jo tross alt veldig effektivt og det jo derfor vi er å fisker.For å få fisk.....

[ :D ][ :D ]skjønte det da, bra med gode fiskespilltips forresten[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.