Gå til innhold
Fiskersiden

PÅMELDING VESTLANDSTREFFET


Recommended Posts

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er alle som skrek og hylte om påmelding? ble stille fra de fleste av dem.

Jeg synes også det er litt labert mtp forhåndsinteressen. På den annen side så er jo ikke dette uvanlig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er litt labert mtp forhåndsinteressen. På den annen side så er jo ikke dette uvanlig heller.

FS syndrom det. :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er alle som skrek og hylte om påmelding? ble stille fra de fleste av dem.

Det er som vanlig :D derfor drøyde jeg litt med påmelding også, nå har det vært 1påmeliding siste 5dagene omtrent så verste rushet har gitt seg. Jeg vet om flere som skal, så var det bare å få inn påmeldingene da folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper å stille, men må se det litt an mtp overtagelse og opp pussing av hus. Er det satt en påmeldingsfrist?

Ikje værr heilt KIS da... du har jo sagt at du garantert komme (som du og gjorde ifjor). Dette skal diskuteres utover kvelden, og du kommer til å finne ut at du ICKE har noe valg. En syk og skada KIS og meg tilsammen er MYE sterkere enn deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper å stille, men må se det litt an mtp overtagelse og opp pussing av hus. Er det satt en påmeldingsfrist?

Pøh!! du overtar huset imorgen......LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGE til treffet :lol:

og ja!, jeg er en somlekopp KIS, men skal være med , men må se det litt ann mtp at det kanskje er noe kjekt på tv den helga.... :blink:

Satser på å stille med to båter, (får vel betaling da? B) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh!! du overtar huset imorgen......LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGE til treffet ;)

og ja!, jeg er en somlekopp KIS, men skal være med , men må se det litt ann mtp at det kanskje er noe kjekt på tv den helga.... :blink:

Satser på å stille med to båter, (får vel betaling da? :D )

Skal slippe unna med en symbolsk sum på 100,- dersom du stiller med 2 båter :lol:

EDIT: Noen innlegg flyttet til diskusjonstråden, prøv å holde denne tråden ren for påmelding og spm ang påmelding B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg betalt :)

Begynner virkelig å se frem til dette ;)

Rune!!!! Du har bare å se til å stille ;)

Oppussing har du tid til i en av de mange feriene dere lærere har :)

Endret av affi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du med hyttene så tidlig svein? formidagshvil? Er jo bare å fiske fram til vi har hyttene på kvelden ;)

Btw: sorry for avsporing og bare å slette etter at gammern har lest det :D

Det kunne jo vært ok å fått satt fra seg noe av baggasjen.

:P Kor tidleg,Svein? Det ordner seg det meste berre behovet vert avdekka. :D

Jeg vil jo helst være på plass så tidlig som mulig, men er jo litt avhengig av hva resten av Bergensmafiaen er innstillt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.