Gå til innhold
Fiskersiden

PÅMELDING VESTLANDSTREFFET


Recommended Posts

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sålenge det er ledige plasser så er vel påmeldingsfristen dagen før antar jeg... Selv om man selvsagt bør melde seg på så snart som mulig, min konto blør om dagen, men jeg skal være med :)

Påmeldingsfristen blir satt til utgangen av mars, man vet om man skal på treff eller ikke om 10 dager vil jeg tro. Skulle det være helt spesielle grunner til å vente lenger må man sende meg en PM og opplyse om det.

Skal vi klare å arrangere og ordne litt mer enn bare soveplass må vi vite hvor mange som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som blør økonomisk om dagen.

Nrk,strøm og årsavgift er ganske frustrerende.

Har kutta ut røyken nå,kun pga spare penger til vestlandstreffet.

Det er to telemarkinger som kommer på listen snart :D Tipper kontoene trenger påfyll først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Frist for påmelding settes til ut denne uken dvs 01.04.2007.

Er det spesielle grunner til at du/dere må vente lenger, send meg en PM! Det er svært mange som "henger på gjerdet" i forhold til tidligere informasjon, håper dere nå melder dere på så vi kan begynne å få litt oversikt.

Dersom en trekker seg fra treffet etter 01.04.2007 gis det ingen refusjon.

21128_s.jpg

baardsen.gif

steindal.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter fremdeles på gjerdet å venter på svar fra bernth.

Har derfor ikke betalt ennå. Håper dette er greit i og med at vi ikke skal bruke hytter osv. :)

Det blir forhåpentligvis båtliv på oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter fremdeles på gjerdet å venter på svar fra bernth.

Har derfor ikke betalt ennå. Håper dette er greit i og med at vi ikke skal bruke hytter osv. :D

Det blir forhåpentligvis båtliv på oss :D

:D Hei, Svein E, me rekner med at du kjem uannsett, det hadde vore gøy å fiska sammen med deg og utveksla både gode og mindre gode erfaringer vedr. båtfiske og anna. Hiv deg med så lenge kona seier ja! :D;)

Hmmm, vi står enda ikke på lista.

Betalte 650 kr. For en junior ( meg ) og pappa.

berkley og buster01.

:) Heisann, Anders, ser på artslista di at du mangler blålange og hågjell, dette skal vi ordne på treffet, håper eg. :) Det tar nokre dager fra betaling til dess det er registrert i banken som FS har konto i, men påmeldinga er heilt sikkert registrert og du og høvdingen kan berre byrja å gleda dykk til påsken er over. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.