Gå til innhold
Fiskersiden

PÅMELDING VESTLANDSTREFFET


Recommended Posts

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest gjørs

Og da skryter jeg uhemmed av å være den første som har betalt, og som skriver om det her!!! :D;):D

Håper det kommer flere da.... :)

Hva ialle dager? Er det ikke et vestlandstreff?

:lol:

Min påmelding er herved betalt. Ihaaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Er du Vestlending da ? :)

Alle er hjertelig velkomne på treffet. Til og med trøndere. :lol:

Det er en stund siden jeg var trønder, selv om jeg må innrømme at jeg blir like glad om når RBK vinner serien i år også.

Vannari!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stund siden jeg var trønder, selv om jeg må innrømme at jeg blir like glad om når RBK vinner serien i år også.

Vannari!

:D Vi skal sjå om ikkje du kan få plass i hytta med alle Brannsupportane då. Der vert det sikkert ein del Vikingfans også, sjølv om dei ikkje er favoritter etter at den nye keeperen deira viste sitt nye nivå i går. :):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viking keeperen må da være bedre enn Brann sin da, han satt på benken :lol:

Det hadde jo vert kjekt hvis Brann hadde vunnet serien i fjor, de hadde muligheten, men de rotet noe fryktelig de siste kampene.

Det blir nok Viking i år, Thomas må bare lære seg hva nevene skal brukes til :lol:

Det skal nok bli fotballprat på høyt plan på Føyno :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir program sånn litt på kveldene men svært lite egentlig- er det fint vær vil nok folk være minst mulig innendørs :)

Når det gjelder fisking er det bare å stille opp på svabergene for de som vil, båter og konkurranser forbeholdes selvsagt delatkerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER fremdeles interessert i å være med på noen aktiviteteter, selv om jeg nok sover hjemme.

Er det laget noe program ennå???

:) Rekner med at du tar turen, Cristine, mange artige og ivrige fiskekollegarer å verta kjendt med og til å læra av for oss alle. :) Konkuransen er , etter det KIS seier, begrensa til lørdagen. Ellers vert det fiske frå torsdag til søndag, alt frå micromeite til havfiske! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæng... det hadde jeg selvsagt nesten glemt nå ;) Må få ordna det i løpet av påsken da.

Om jeg får tillatelse fra hr.Bekkevold, så kan jeg vise litt håbrannfiske også

Trodde det var jeg som hadde tatt den videoen jeg ;)

Men du kan få tilllatelse av meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anyway- program for treffet kommer snart. Programmet blir av den rolige sorten og innehodler egentlig bare litt sosial samling på kveldstid, dere har hele dagene til helt fri disp :angry2:

(Men håper selvsagt dere stikker innom Baardsen som vil være i felleshuset store deler av fredagen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.