Gå til innhold
Fiskersiden

Se Britney


crom
 Share

Recommended Posts

Skulle vært der og holdt rundt henne jeg nå....

hehe

Ellers tror jeg mye av dette er medieskapt, om bare dette stakkars pikebarnet kunne fått være litt i fred slik at hun kunne få mulighet til å finne tilbake til seg selv (og en av de 4567 mailene jeg har sendt henne med min kontakt informasjon...haha) så hadde nok rett spor blitt funnet raskt.

- Vi oppfordrer mediene til å respektere Britney og hennes familie og venners behov for retten til et privatliv i denne vanskelige tiden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei.

Bladet gjengir av et annet blad hevder.

Klippet fra seher.no :

Det råder ingen tvil om at hun ville ta sitt eget liv, sier en kilde til National Enquirer ifølge Aftonbladet.

Og National Enquirer har jeg omtalt tidligere her inne i denne tråden.

Aftonbladet er jeg sikker på om jeg har sagt noe om... men de ligger faktisk hakket UNDER se og hør.

Det bør si sitt.

Når da DET er sagt og jeg har sådd RIMELIG tvil om dette faktisk er sant (slik at det nå er opp til hver enkelt hva man vil tro... være sau og følge de mindre smarte massene eller være skeptisk til det hele), så er det hevet over enhver tvil at Britney sliter om dagen.

Jeg håper bare at hun finner roen og tilbake til livet sitt og at hun da faktisk tar litt mere STYRING over livet sitt selv, og dermed fremstår som en ny mere moden og igjen/fortsatt (stryk det som ikke passer for dere) vakker dame.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en mulighet selvsagt... Drew Barrymore klarte jo bragden og komme seg ut av det.

Så det er ikke umulig. Jeg håper selvsagt at Britney og skal lande på sine to ben og gå pent videre. Vrikkende på rompa.... mmmmmm....

Anyway... som Hoffa fra tid til annen poengterer... går det slik du spår med Britney finnes det jo en backup plan i Jamie Lynn Spears.

:);):D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

du kan bare slutte å pøve å være politisk korrekt, dama er gone, ferdig,finito, bye bye :D No more hit me baby one more time

Eneste grunnen til at jeg hadde tatt henne nå, var for å selge historien til blader og aviser.. Og for å irritere Trym såklart.. :D

Må ha penger når man lever for fisking.. B)

Endret av Svein-André
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Veeel.... den som ikke har sluknet i fylla og hatt behov for å bli båret vekk fra sitt eget spy har vel egentlig ikke (skikkelig) drukket noen gang.

Selv har jeg opplevd dette mer enn en gang, og etter å ha sett deg på fest tryta tror jeg du har opplevd det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... Ble desverre ikke full på månefisken pga en fluepisker så hvordan jeg bøtta nedpå. Ble kaffi i flere timer :P:D:D

Men sanseløst dritings har jeg vært før,men å rulle seg rundt i oppkast :wacko: Det har jeg unngått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.