Gå til innhold
Fiskersiden

venern


finninge
 Share

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.trollingensmecka.se/heta_pla.html her ser du senste fiske i Mellerud.

Surfer du videre på denne side finner du tlnr/kart og annet du måtte ønske.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytter: Aksel Larsson +4653010950 koster 125 kr per pers per natt inkl strøm.

Ligger 2km unna sunnanå havnen.

Sjekk som Donkern sier siden til einar... På http://www.trollingensmecka.se også

telefonnr osv som Donkern henviser til, hetaplasser forteller om siste tidens fiske.

Fordel med isbrøyter i Mellerud nå, men Åmål er vel oppe... Uansett, snart kjørbart fra havnen i Sunnanå og tenke jeg

Endret av dacron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brislingtackel ja.. ok det skal jeg prøve?? har også hørt ar bomber 15a skal vere hot, men hakke peiling på fargevalg.. vetdu???

Nei dessverre,men prøv å kom i kontakt med blydunkern,han har litt mere kontakt med de rette folka.Jeg bruker for det meste Stike pro i perlemor.Har fått noe men ikke så mye på den,fått mest på brisling tackel i forskjellige farger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får du tak i de hos larvik fiskesport?? har et par gjenomsiktige tackel i boksen får vel prøve de og.. er det mye sjær å steiner på venern?? lønner det seg å invistere i kart til gpsen eller holder det med båtsportkart???

Ja det tror jeg at dem har.Ja det er en del holmer og undervannskjær der, så det er vel ikke så dumt og ha gps med kart.Det er jo letter å finne toppene og kanter med gps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fisket godt med Bomber 15 A på Vaneren tidligere. Fikk ikke fisk på disse før vi rigget dem og fjernet noen kroker. Funket godt både med og uten pærebly.

Finnes i et utall av varianter men største fisk ble tatt i April i fjor på Bomber 15 A GF PLO og veide 12,45 kg. Kameraten og jeg fikk 15 fisk på 4 dager. Samtlige tatt på Bomber 15 A.

Spør du fiskere der borte om hva de fisker med så får du sikkert like mange forskjellige svar, men min erfaringer er at Bomber, Strike pro samt agntakkel agnet med løje eller brisling importert fra kongeriket fisker godt.

Var i Åmål i januar og fikk fisket 1 dag før stormen tok oss og fikk da kun laks på brisling.

Lykke til i utstyrsjungelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fisket godt med Bomber 15 A på Vaneren tidligere. Fikk ikke fisk på disse før vi rigget dem og fjernet noen kroker. Funket godt både med og uten pærebly.

Finnes i et utall av varianter men største fisk ble tatt i April i fjor på Bomber 15 A GF PLO og veide 12,45 kg. Kameraten og jeg fikk 15 fisk på 4 dager. Samtlige tatt på Bomber 15 A.

Spør du fiskere der borte om hva de fisker med så får du sikkert like mange forskjellige svar, men min erfaringer er at Bomber, Strike pro samt agntakkel agnet med løje eller brisling importert fra kongeriket fisker godt.

Var i Åmål i januar og fikk fisket 1 dag før stormen tok oss og fikk da kun laks på brisling.

Lykke til i utstyrsjungelen

det kan du da ikke være missfonøyd med.Kun laks?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fornøyd med fangsten. 6 fisk gikk ut igjen grunnet fettfinne og under minstemål ( 60 cm.) 14 laks og en ørrett.

Fisket nesten 2 dager uten napp. Forskjellen utgjorde at vi rigget Bomberen med pærebly ca 3 meter foran wobbleren, samt fjernet bakre og fremre treblekrok. Beholdt midtre med 2 spittringer og svivel.

Små forskjeller kan gi solid utslag.

Se der ja..fliiiink gutt.

men miksa der litt med hastigheten også? Utslaget er som regel størst der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva dere vet å hva dere kan, jeg takker å bukker for tips å råd,kan dra til venern med litt mer håp i snøret nå.

har en nyinnkjøpt rana 18 cabine, noen som har sett en slik trollingrigget??

noen som kan fortelle meg hvordan jeg legger inn bilder fra (mine bilder) på pcen å inn i forumet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva dere vet å hva dere kan, jeg takker å bukker for tips å råd,kan dra til venern med litt mer håp i snøret nå.

har en nyinnkjøpt rana 18 cabine, noen som har sett en slik trollingrigget??

noen som kan fortelle meg hvordan jeg legger inn bilder fra (mine bilder) på pcen å inn i forumet??

Morten Aarsten har en slik. Fullrigget, og blytung... Skjønner hvorfor han har elvinsj på hengern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.