Gå til innhold
Fiskersiden

"Mors desuper veniens"


Flemms
 Share

Recommended Posts

Som Jesus står jeg opp fra de døde, riktig nok ikke etter tredje dag, men etter sonet straff for noe jeg aldrig fikk bekreftet :rolleyes: (dead issue!)

Spennende å se hvor lenge dette varer, for jeg er vel fortsatt under lupen Remy?

:)

Forumet er jo for "alle", og det er brukerne som gjør det bra, så hvorfor ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Som Jesus står jeg opp fra de døde, riktig nok ikke etter tredje dag, men etter sonet straff for noe jeg aldrig fikk bekreftet (dead issue!)

Spennende å se hvor lenge dette varer, for jeg er vel fortsatt under lupen Remy?

Forumet er jo for "alle", og det er brukerne som gjør det bra, så hvorfor ikke....

Ja, du begynner forsonende og bra ihvertfall :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Flemms.

"it`s har to be a særping alone here"

(FS levepostei på boks....lite på smak men kidsa jubler) <--- stjålet sitat fra MSN

Endret av Blydonkern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle, en spessiell takk til "Laksefiskern", du klarte det....gamle ørn :)

(har savnet figurer som deg og svenna!)

Morro dette....gleder meg :)

Håper å være mer enn bare en figur - men skjønner hva du mener! :rolleyes: Hyggelig å ha deg tilbake - den hyggelige gutten du er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) refererer til tråden med et par poster(for mye) :rolleyes: Har du lest hele...?

:)

Hørte det ble slaskerøye på deg også, mange poeng ble det.... :)

Ble nok ikke noe poeng av den, men poeng er underordnet. 4 dager med barnefri, fiskeprat og fiske er mer enn lønn nok i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å ha deg tilbake :rolleyes:

Fisket noe i det siste?

Spikre sammen en fangstrapport da vel?

Spennende å se hva du har bedrevet tiden tiden med.

Fisker så ofte og så mye jeg kan, men desverre så har noen "kapitalistiske krefter" sørget for å holde meg litt igjen med sine klamme svette og møkkete hender

:):)

Blir sikkert noen rapp. etter hvert :)

(om det haster :) så finnes noe av hva jeg bedrev 2006 med her: Års rapp. 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Jesus står jeg opp fra de døde, riktig nok ikke etter tredje dag, men etter sonet straff for noe jeg aldrig fikk bekreftet :D (dead issue!)

Spennende å se hvor lenge dette varer, for jeg er vel fortsatt under lupen Remy?

:lol:

Forumet er jo for "alle", og det er brukerne som gjør det bra, så hvorfor ikke....

Tror nok det er mange andre enn deg som er under lupen, men du legger jo lista akkurat som forventet og kan vel ikke si meg mer enig i Thor. Du styrer nok løpet selv og hvor det ender. Ellers velkommen. Likte dog komentaren om skitne og kapitalistiske hender, forstår ikke helt hvem som har holdt rundt deg for å si det slik. Hvis det er så forferdelig her så er det jo andre lekeplasser :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er mange andre enn deg som er under lupen, men du legger jo lista akkurat som forventet og kan vel ikke si meg mer enig i Thor. Du styrer nok løpet selv og hvor det ender. Ellers velkommen. Likte dog komentaren om skitne og kapitalistiske hender, forstår ikke helt hvem som har holdt rundt deg for å si det slik. Hvis det er så forferdelig her så er det jo andre lekeplasser :D

Joa, en liten hilsen til den "nye redaksjonen" også! Dere står last og brast, det sier vel sitt! Noen forandriner, ellers tut og kjør!

PS! Nå får dere trimme tastefingerne, for nu jævlar.....hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.