Gå til innhold
Fiskersiden

Microvekt


Chironomus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er det noen andre sin tur :)

Jeg endte på 4stk før jeg ga meg, 300-600grams vekter med inttervaller 0.05-0.1gram, kan kalibreres.

Greit med noen ekstra, de tåler sikkert ikke så mye av støt eller saltvann :lol: Kjøper man flere samtidig får man litt rabatt på frakten.

Snittpris inkl frak: 100kr

Selger:

http://myworld.ebay.com/digitalsnail/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøpte ei vekt på Bayern i forfjor, og den gav eg £11 for med frakt. Eg fann den seinare i ein norsk nettbutikk til kr 899,-. Mi vekt har vore med på tur i all slags ver i sekken, og funkar like bra enno.

Kan de forresten gjette på kva det vanlegaste bruksområdet for slike mikrovekter er for privatpersonar her i landet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så lettlurt jeg er... Og huff, så gøy auksjoner er.... Noen som trenger en vekt eller 2 her.... :lol:

Skal man virkelig ha nøyaktige målinger av de småfiskene kan man jo kjøpe kruttvekt, disse har gjerne nøyaktiget på 0.1 grain, det går ca. 15 grain på 1 gram ;)

Neeiii!!!! Måtte du si det nå... Okay, jeg får kjøpe en vekt til da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så lettlurt jeg er... Og huff, så gøy auksjoner er.... Noen som trenger en vekt eller 2 her.... :lol:

Neeiii!!!! Måtte du si det nå... Okay, jeg får kjøpe en vekt til da... :P

For å gjøre det enkelt foreslår jeg at innmelding av microfisk gjøres i grains heretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

:blush: Har hatt min i vel 2 år nå og den holder fortsatt. Men har den sjelden med ut i feltet.

Fisk i glas eller bøtte og veie seansen heima på benken forlenger livet til disse vektene betraktlig.

Lurer på kor mange hasj-vekter polissen i hovudstaden har måtte skaffe seg på E-bay siste ukene.......... :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.