Gå til innhold
Fiskersiden

Forsvars Matriell Utsalgs Nettbutikk


Thile
 Share

Recommended Posts

Morsomt tiltak, men de burde kanskje fått noen til å korrekturlese for seg før de publiserte nettsiden?, det renner jo over av så mye skrivefeil at jeg blir helt matt og det synes jeg personlig virker lite seriøst.

På kontaktsiden heter de f.eks både Forsvars Matriell Utsalg og Forsvars Materiell Utsalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle man bare ikke sendt dem en mail og påpekt forholdet ??

Har man en nettbutikk, så bør man vel tåle såpass ?

Særlig hvis man ikke bare er negativ.

"Kjære webmaster,

Jeg har en dårlig og en god nyhet til deg. Den dårlige nyheten er at hjemmesiden deres ser ut som om den er forfattet av en neddopet femåring. Den gode nyheten er at du antagelig kan tjene en god del penger hvis du saksøker norsklæreren din."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig hvis man ikke bare er negativ.

"Kjære webmaster,

Jeg har en dårlig og en god nyhet til deg. Den dårlige nyheten er at hjemmesiden deres ser ut som om den er forfattet av en neddopet femåring. Den gode nyheten er at du antagelig kan tjene en god del penger hvis du saksøker norsklæreren din."

se der ja....og den er sendt går jeg ut fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig hvis man ikke bare er negativ.

"Kjære webmaster,

Jeg har en dårlig og en god nyhet til deg. Den dårlige nyheten er at hjemmesiden deres ser ut som om den er forfattet av en neddopet femåring. Den gode nyheten er at du antagelig kan tjene en god del penger hvis du saksøker norsklæreren din."

;):D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg reagerer på er at prisene ikke er særlig mye å rope hurra for. Man får forsvarsmateriell billigere andre steder på nett.

Bingo. Overpriset er det. Forsvaret burde styrt salget selv i stedet for å la dyslektikere ta seg av saken.

Det er forøvrig en del saker på http://forsvarsbrukt.no også. Og her: http://www.army123.no Disse karene kan det med å velge velklingende navn på butikkene sine.

man kan jo evt. kjøpe rett fra kilden (forsvarets avhendingsprosjekt)

STENGT!

http://www.mamut.com/fapkiosk/

Endret av Fiskemannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakset fra en av artikkelomtalene:

"PULK Forsvarets trepulk med drag og sele. Forsvarets trepulk med drag og sele. Pulken er ikke den letteste, men du verden for en pulk. Denne tåler like mye lyng og kratt som snø. Det er som med båter ! Plastbåten har ikke det samme levende over seg som trebåten ! Det samme ligger hos pulken. Kosen, vi må ikke glemme kosen !"

Etter å ha dratt på en slik rundt halve Finnmark kan jeg love at dette er sprøyt av laveste klasse. Og kosen er når den knitrer på et bål. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.