Esox Lucius Posted November 15, 2004 Report Share Posted November 15, 2004 På bla en del Daiwa stenger; match og karpestenger så det ut som til 999.- + mye sneller til 300.- deriblant et par digre Mitchell surf jern. En del annet smått og godt også. Tror man bør være kjapp, skiutstyret har begynt å innta butikken for fullt.[ ][ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Posted November 15, 2004 Report Share Posted November 15, 2004 Ja, det fordømte skiutstyret som skviser ut godsakene! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Ørud Posted November 15, 2004 Report Share Posted November 15, 2004 Bare en fordel det, da Jørgen - de hadde neppet dumpet prisene like mye hver høst om de skulle ha utstyret i butikken hele vinteren.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiskeLine Posted November 19, 2004 Report Share Posted November 19, 2004 KJøpte blant annet en Berkley lightning rod MVP 9' - 2-12 gr i går for 700 spenn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiskeLine Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 I dag også faktisk (siden den forrige ble herpa i bildøra), men til kr 750.-. Ville bare minne folket om dette for det er en utrolig bra pris for denne stanga!! Altså; fortsatt mange bra tilbud hos Jesting [ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esox Lucius Posted June 2, 2005 Author Report Share Posted June 2, 2005 Tar opp denne tråden igjen. Det er mye bra priser ifm salg/nattåpent hos Jesting!![ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fiskefritid Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Er ikke skiene kommet enda? [ ][8D][ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Vik Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Av gammel vane så handler jeg ikke på Jesting. De har for vane å selge en del utstyr på salg til en pris som ifølge forhandler er veil.[} ] Har opplevd det flere ganger og får ikke mer lyst til å handle der når jeg ser at policien fortsetter..dette er mine erfaringer hvertfall.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cral Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 er ikke værre enn å gå bort ved døren, der står katalogene med villende priser fra distributørene.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atom Giller Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 kjøpte jerkstanga og snella mi der jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts