Gå til innhold
Fiskersiden

Fluebinding


Flemms
 Share

Recommended Posts

Er på utkikk etter et innholdsrikt fluebindersett til en fiske kompis som skal gå i "lære" hos meg[ :D ]

Har surfet nettet litt, men alle settene er med bindestikke og div verktøy!

Noen som vet om noen som selger bindesett med kun bindematerialer(sjøørret/ørret) uten bindestikke, annet verktøy kan gjerne følge med!?

Noe nettbutikker, eller andre butikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Erik_21

kjøpte meg nettop ny bindestikke. Eagle het den, fant den på thundra outdoor. den virker helt grei og holder kroken kanllhardt fast.mere trenger du ikke.

pris kr.600 tror jeg.

Erik

Bruker Eagle stikka selv, meget fornøyd! Har annbefallt den til kompisen også! Vi får den for 500,- i lokale sjappa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:sitat:

--------------------------------------------------------------------------------

Opprinnelig postet av EAH

De fleste butikker som driver spesielt med fluefiske og fluebinding, det være seg konvensjonelle og nettbutikker kan nok helt sikkert hjelpe deg med et fluebindersett uten verktøy.

--------------------------------------------------------------------------------

Joda, men med pakker til 50,- stykke ville det bli svinedyrt!!

De fleste butikker kan skaffe fluebindersett uten verktøy til en pris som ligger langt under det du må betale for materialene kjøpt i løs vekt. Dette kan jeg si med stor sikkerhet da jeg selger utstyr selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.