Gå til innhold
Fiskersiden

fisketur med akseptabelt resultat!


Atle M
 Share

Recommended Posts

Grutle og jeg fant ut at finværet var for ille å sove bort så vi stakk ut på fisketur.Grutle hadde bare sovet en time så han var LITT trøtt i trynet kan man si.men han ble fort våken da vi begynte og fiske :D vi hadde vel knapt fukta snøret før han klinka til med en steinbit på aksebtable 5,7...ble litt lang i trynet der jeg tydligvis hadde starta uoffisielt norgesmesterskap i hysedraging :) fikk vel 7 på rappen mens grutle hadde vm i mobbing mens han dro en steinbit til på 4,7.så begynte vi og dra noe vanvittig med sandflyndrer før noe tungt endelig trakk avgårde..steinbit 4,8 på meg og forbannelsen ble definitivt knekt da grutle hadde ett hyserush uten like hehe!! jeg fikk kjapt en steinbit til på ca samme størrelsen før det ble stille igjen...eller stille var det ikke for nå begynte knurren og bite som besatt! grutle begynte mobbing igjen før han også begynte å dra knurr :unsure: midt i ei brødskive så dro grutle på en akseptabel rødspette før jeg fikk en grei lomre :lol: så var det hyse hyse og smålanger før grutle igjen fikk en steinbit,denne gangen liten.vi fikk vel fisk i ett sett så fasiten ble som følger:

ca 20 hyser

15 sandflyndrer

5 steinbit

1 rødspette

1 torsk

1 lyr

1 lomre

og HAUGEVIS med knurr!

de eneste bildene jeg tok var vel den ene steinbiten til grutle på vei på land,kanon tur og haugevis med skitprat som vanlig :P

å ja...nevnte jeg at vi sto på land?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh! Det var da veldig med enkelte.

Til lycka med godkjent tur - også resultatmessig.

(PS: du er klar over knurrens kulinariske egenskaper? Selv om den selvsagt står noe tilbake for steinbitens...).

joda har spist knurr flere ganger jeg men det var ikke det som skal stå på menyen denne gangen :D blir lomre og steinbit til middag i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.