Gå til innhold
Fiskersiden

Da er det snart klart for avreise ..............


pikewallis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut som en utrolig fin tur!! :) Kjenner det rykker i armen her etter å få jerk'e....

Fått litt ordentlig dreisen på å ta bilder med kameraet ditt og nå Erik.. :)

Den siste gjedda, er det 8-kg's gjedda?

den siste fra albumet på fiskesnack er 7,3 (mener jeg å huske)

I dau blir det Skotterud, vannet har vært isfritt i 14 dager så tempen bør ha satt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den siste fra albumet på fiskesnack er 7,3 (mener jeg å huske)

I dau blir det Skotterud, vannet har vært isfritt i 14 dager så tempen bør ha satt seg.

14 dager har det ikke vært helt is-fritt da... Isen gikk helt i slutten av forrige uke... Men jeg så det var en utpå der med båt igår.. hadde jeg ikke jobbet så lenge idag, så skulle jeg møtt opp der.. hehe! Har jerk-utstyret klart i bilen i tilfelle jeg finner et fint sted når jeg er ute å kjører....

Lykke til da!

Venter på rapporten!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager har det ikke vært helt is-fritt da... Isen gikk helt i slutten av forrige uke... Men jeg så det var en utpå der med båt igår.. hadde jeg ikke jobbet så lenge idag, så skulle jeg møtt opp der.. hehe! Har jerk-utstyret klart i bilen i tilfelle jeg finner et fint sted når jeg er ute å kjører....

Lykke til da!

Venter på rapporten!!! ;)

nedre del har vært isfritt i 14 dager altså fra walmann's landet og nedover. I øver del går den noe senere.

Var det en båt ut på i går ja mmmmm vet nok hvem det er.......... Er en spinnfisker fra Polen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nedre del har vært isfritt i 14 dager altså fra walmann's landet og nedover. I øver del går den noe senere.

Var det en båt ut på i går ja mmmmm vet nok hvem det er.......... Er en spinnfisker fra Polen. ;)

Vi må ta en tur der en dag... ;) Jeg har fri fra onsdag til onsdag tror jeg... Du må bli med til Utgardssjøen i år..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK, for en fin fin tur guttær!!

Er tilbake på nett etter PC kræsj......

Mikke, jeg lover på tro og ære at jeg skal lære meg en skikkelig knute og jeg skal pugge elgspor... :)

Fin læretur for meg, både mht teknikk og baits og så grymt trivelig selskap.

Tror aldri jeg kommer til å bli noen råner dog :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK, for en fin fin tur guttær!!

Er tilbake på nett etter PC kræsj......

Mikke, jeg lover på tro og ære at jeg skal lære meg en skikkelig knute og jeg skal pugge elgspor... :)

Fin læretur for meg, både mht teknikk og baits og så grymt trivelig selskap.

Tror aldri jeg kommer til å bli noen råner dog :blink:

Råner jo, ***** grabben du er jo som gjort för jobbet. Du var liksom den gryma i baksetet. hehehehehe

Der mister. meit satt å sang i kor med Ole i dole med slitarsjemerker i hendene etter jerkingen.

Jeg er ikke Gud bare Ole Evenrud ..........................LOL

Selv takk for en meget hyggelig tur killen. Når nå teknikken sitter til og med mothugget så er det nok en del gjedder i div vann på Ringerike som går en tøff vår i møte...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.