Gå til innhold
Fiskersiden

Løp og kjøp


Jarl Fr.
 Share

Recommended Posts

Fylte en handlevogn med poder, varslerere, "ruser" og ikke minst håver. Den håven var DIGER :)

Da har ikke du sett en DIGER karpehåv :) , men håven så grei ut til småkarper :) ,

var innom en tur til nå i ettermiddag og det ble en ekstra pod, samt ei "ruse" på gøy, guttungen har lekt med den i et par timer nå, og den er like hel fortsatt= verdt hver krone!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har ikke du sett en DIGER karpehåv :) , men håven så grei ut til småkarper :) ,

var innom en tur til nå i ettermiddag og det ble en ekstra pod, samt ei "ruse" på gøy, guttungen har lekt med den i et par timer nå, og den er like hel fortsatt= verdt hver krone!! :)

;) Du lar ikkje Terje herja med "rusa", tenk om han vert fiskar!! :D

Endret av Even A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om håven er brukende?

Håven fungerer bra den til en pris av 80 spenn, kjøpte en i fjor og den er like hel ennå.

Var på Lidl i dag kjøpte en håv til :) noe sene, 3 nappvarslere ( i tilfellet meitebasillen) og et "havfiske" sett.

edit: kjøpte en snelle også http://www.lidl.no/no/home.nsf/pages/c.o.20070402.p.Snelle virker til å være en bra snelle. Blir spennende å prøve den.

Endret av ovejan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Håven fungerer bra den til en pris av 80 spenn, kjøpte en i fjor og den er like hel ennå.

Var på Lidl i dag kjøpte en håv til ;) noe sene, 3 nappvarslere ( i tilfellet meitebasillen) og et "havfiske" sett.

edit: kjøpte en snelle også http://www.lidl.no/no/home.nsf/pages/c.o.20070402.p.Snelle virker til å være en bra snelle. Blir spennende å prøve den.

Kjøpte denne jeg også, men baitrunneren kiler seg fast hver runde. Ikke noe til var småfisk, men til grov bruskfisk. Men til det er snellen for spinkel. ;)

Vurderer å bytte tilbake min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne jeg også, men baitrunneren kiler seg fast hver runde. Ikke noe til var småfisk, men til grov bruskfisk. Men til det er snellen for spinkel. :)

Vurderer å bytte tilbake min.

Kjøpte dere denne i edru tilstand????? ;);):blink:

22118_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/9055/22118.jpg

:lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjøpt litt eg også men angrer nå på å ikke ha kjøpt mer. kjøpte 2 bokser (en liten og en med ca 80deler), 1stk pod, 1stk nappvarsler, 1stk gigant håv. Var mye gøyt oppi de boksene. :blink:

;) Ja, men kor mykje av det dillet kjem du til å bruka? Enkelte ting er heilt topp, men det mykje som ikkje dekker mine krav til kvalitet. Kjekke søkker og knekklys, ok kroker og svivler, men det som er av sluk,woblere, spinnere set eg min tvil til.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi ikke gjøre narr av denne flotte snella :)

Den taggete spolen har produsenten ikke mindre en verdenspatent på ;):lol:

Mener det var det som sto på eska, men det kan jo noen av de som kjøpte den sjekke ;)

har ikke snellen foran meg nå, men det stod noe om patentert nyhet ja, kan godt være at snellen er noe dritt men den virket teit og fin, blir spennende å se hvordan den fungerer. Sharkfin var det kalt på esken :lol:

For mitt vedkommende så syns jeg det er litt spennede med "nye" ting, det er ikke mange som har fiskesnelle med sharkfin på :lol:

Edit: mindre slittasje, mindre friksjon, lengre kast står det på esken :blink:

Endret av ovejan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snella skal få kjørt seg til treffet håper jeg :(

Kvitteringen har jeg tatt vare på,så hvis...

Til opplysning så kjøpte jeg ei billig snelle,da gamle shimanon takket for seg etter 13år i trofast tjeneste.

(også brukt til pilking)

Den snella jeg kjøpte i nøden heter abu 302fr baitrunner,den snella fortjener virkelig kritikk :lol:

6 turer og snella høres ut som ett pukkverk.

Omtrent doble prisen. Det sier vel sitt om abu produktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla nesten alt de hadde i dag :P

Fyllte opp 1 korg me stæsj, når eg sko betale 2000 ;)

Noe av dette må jo være brukende, har ihvertfall aldri før hatt så mye nytt fiskeutstyr.

herregud Øystein!!! dette har vi prata om før, prioritering av pengene dine. mat, silje og så fiskeutstyr......igjen har du skulks møte på AFVK...(Anonyme Fiskere med Via og null Kontrol)

:):):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den snella jeg kjøpte i nøden heter abu 302fr baitrunner,den snella fortjener virkelig kritikk :)

6 turer og snella høres ut som ett pukkverk.

Omtrent doble prisen. Det sier vel sitt om abu produktene?

Hei, Robert. Jeg trodde den snella var helt ok, jeg?

Forresten, HASPELsnellene til Abu er ikke helt tipptopp, men MULTIsnellene er det noe annet med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.