Gå til innhold
Fiskersiden

Løp og kjøp


Jarl Fr.
 Share

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

erfaring med det siste sette, er at noe er bra, mens andre ting er totalt ræva. det som overrasker mest er faktisk krokene!

likte aller best tripoden denne gangen, en slik en bør alle ha liggende, lett og plass til 4-5 stenger og 4 skruegjnger til nappvarslere.teleskopiske bein som kan låses i ulike lengder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre! Se i nåde til en stakkars synder... Jeg har handlet på Lidl.. :lol:

Etter å ha lest denne tråden, svingte bilen inn foran Lidl helt av seg selv. Satt der og skjønte ingenting da lommeboken plutselig spratt frem fra gjemmestedet sitt og opp i bukselommen min. Kjente at en mystisk, uimotståelig kraft trakk meg inn gjennom dørene og bort langs reolene mot det fiskeutstyret jeg ikke visste var der... Skremmende opplevelse... :lol::lol:

Kjøpte med en pod og ei "ruse" bare av nysgjerrighet. Virket jo ikke helt dumt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde de nappvarslerne inne i oslo når jeg var der, neida. Tror ikke jeg gidder å tilbringe en hel formiddag til i kø sammen med pilgrimer på vei til mekka for å se om de får dem inn igjen heller.

Kjøpte dog noen av de utstyrsboksene, og jaggu har jeg ikke rukket å krysse av en ny art (bekkerøye) tatt på Lidl-kroker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Herre! Se i nåde til en stakkars synder... Jeg har handlet på Lidl.. :lol:

Etter å ha lest denne tråden, svingte bilen inn foran Lidl helt av seg selv. Satt der og skjønte ingenting da lommeboken plutselig spratt frem fra gjemmestedet sitt og opp i bukselommen min. Kjente at en mystisk, uimotståelig kraft trakk meg inn gjennom dørene og bort langs reolene mot det fiskeutstyret jeg ikke visste var der... Skremmende opplevelse... :lol::lol:

Kjøpte med en pod og ei "ruse" bare av nysgjerrighet. Virket jo ikke helt dumt da...

Men hadde de nappvarslerne inne i oslo når jeg var der, neida. Tror ikke jeg gidder å tilbringe en hel formiddag til i kø sammen med pilgrimer på vei til mekka for å se om de får dem inn igjen heller.

Kjøpte dog noen av de utstyrsboksene, og jaggu har jeg ikke rukket å krysse av en ny art (bekkerøye) tatt på Lidl-kroker.

Hehe, dette er jo reneste fangstrapportene jo. Inn i rapportkonkurransen med de!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sandflyndra på 1110 gram er tatt på Lidl stang, Lidl snelle, Lidl snøre, Lidl tackle og Lidl søkke.

Eg hadde på meg Lidl jakke, Lidl bukse, Lidl sko og i lomma hadde eg Lidl fleecehansker. :angry2:;);)

Og det gikk flyndra for??? Stakkars... Antar den viste klare tegn på å være psykisk utviklingshemmet, mentalt ustabil, psykotisk og bevisstløs i gjerningsøyeblikket og multi-funksjonshemmet... :o:P:P

Endret av Milo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sandflyndra på 1110 gram er tatt på Lidl stang, Lidl snelle, Lidl snøre, Lidl tackle og Lidl søkke.

Eg hadde på meg Lidl jakke, Lidl bukse, Lidl sko og i lomma hadde eg Lidl fleecehansker. :););)

04032007182635D481HLl9GxMD.jpg?3

Feil Helge :o Så vitt eg husker brukte du ICKE Lidl tackel, men ett tilbudstackel fra MX-en på Heiane, med rød spinnerblad og 2-3 perlemor perler :P:D

Du skal ikke gi Lidl for mye ære ;)

Endret av Joost.L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil Helge ;) ohmy.gif Så vitt eg husker brukte du ICKE Lidl tackel, men ett tilbudstackel fra MX-en på Heiane, med rød spinnerblad og 2-3 perlemor perler ;) tongue.gif biggrin.gif :D

Du skal ikke gi Lidl for mye ære ;) wink.gif

Du tulller mykje no Joost. Eg brukte et Lidl-tackle med to krokar. Det hadde 8-10 perlemorperler og et blankt spinnerblad med blank reflextape på kvar krok. Det var i Lidlskrinet med 7 tackler, nokre søkker, tang og den omtalte treklubba.

Det tacklet du sikter til hadde eg på surfstanga og det var IKKJE den eg fekk den store flyndra på. Korleis kan du komme med slike påstander når du ikkje var der. :):P

Endret av Helge S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tulller mykje no Joost. Eg brukte et Lidl-tackle med to krokar. Det hadde 8-10 perlemorperler og et blankt spinnerblad med blank reflextape på kvar krok. Det var i Lidlskrinet med 7 tackler, nokre søkker, tang og den omtalte treklubba.

Det tacklet du sikter til hadde eg på surfstanga og det var IKKJE den eg fekk den store flyndra på. Korleis kan du komme med slike påstander når du ikkje var der. ;):P

Fordi at du skrev slik i rapporten din:

"Toppen var denne på 1110 gram og 43 cm som eg fekk på et tackel med perler og spinnerblad:"

Sammen med ett bilde av en av fiskene dine med akkurat dette tackle, og at eg mener å huske at Even snakket om at det var dette tackle du fekk flyndre på da eg traff han på MX-en en par dager senere. :D

Men siden eg ikke var til stedet sjøl kan/skal eg ikke påstå at eg har rett sjølsagt, la bare 2 og 2 sammen og kom til denne konklusjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.