Gå til innhold
Fiskersiden

Båtutleie i Trondheim


Chironomus
 Share

Recommended Posts

(Overskrifta er på bokmål, men det er for å gjere det lettare å søke i etterkant :D )

Som overskrifta seier, veit nokon om ein bra plass å leige ein passande fiskebåt for fine dagar i Trondheim? Båten må helst ligge ved sjøen, då bilen min er litt veik til å trekke stor tilhengar. Eg har funne fram til ein del namn, men om nokon har erfaringar er det fint å høyre om det. Eg ser føre meg rundt 15 fot, og 5-15 hestars påheng. Båten er tenkt brukt rundt Munkholmen, Trolla, eller i Børsaområdet.

Takkar for alle svar.

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAARRRRGH! Frustrert! Noregs tredje største by, ved Noregs kulaste(?) fiskefjord, og ingen leiger ut båtar?!? Har no ringt til 26 (!) båtutleigefirma, båtbutikkar, bilutleige og campingplassar. Ingen har ein jævla båt. Men seilbåtar har dei.

:angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skarnsundet Fjordsenter har båter Arve, mulig at man må bo der for å få leie båt.

http://skarnsundet.tripod.com/skarnsundetf...nter/index.html

EDIT: Nå så jeg denne setningen... :angry:

Båten er tenkt brukt rundt Munkholmen, Trolla, eller i Børsaområdet.

EDIT2: Har du ringt han her også?

http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/joma.../1977393282.htm

Endret av Trond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Typisk.

Jeg har selv lett etter båt i Trondheim, men Trondheim og båtsport er jo et sorgens kapittel. Det er jo knapt en småbåthavn i hele kommunen, sett bort ifra de med svære båter i Nidelva.

Men siden markedet tydeligvis er så dårlig for båtutleie, må de nok ta dyrt når de først får en kunde.

Men det var vel verdt det? ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjelder det andre også eller? :hailfs: har du peil på pris og båttype?

Ja da.. Han har åpne båter rundt 15 fot md påhengere i passe størrelse. De fleste på henger...

Takk for det, eg trur eg snakka med kompisen din. Roaren min var litt småsjuk, så me måtte ha motor :P .

Da snakka du me feil mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAARRRRGH! Frustrert! Noregs tredje største by, ved Noregs kulaste(?) fiskefjord, og ingen leiger ut båtar?!? Har no ringt til 26 (!) båtutleigefirma, båtbutikkar, bilutleige og campingplassar. Ingen har ein jævla båt. Men seilbåtar har dei.

:P

Et lite tips, bare... Skaff deg en fiskekompis på marin teknikk, linjeforeninga har en skute som mannhulitter med "lappen" på doningen kan leie til en ganske sympatisk pris.

mvh Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Jeg vil gjerne ta opp denne tråden igjen, da mye kan ha skjedd på båtutleiefronten på 3 år... Er det noen som vet om en bedrift eller privatperson man kan leie båt hos i Trondheim og omegn nå før vinteren kommer for fullt? Jeg tenker på en båt på rundt 14 fot og med påhengsmotor på 10 hk eller mer. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ta opp denne tråden igjen, da mye kan ha skjedd på båtutleiefronten på 3 år... Er det noen som vet om en bedrift eller privatperson man kan leie båt hos i Trondheim og omegn nå før vinteren kommer for fullt? Jeg tenker på en båt på rundt 14 fot og med påhengsmotor på 10 hk eller mer. :)

Det har nok ikke hendt så mye på den fronten.. Regner med at YX-stasjonen i kjøpmannsgata (Ola Brun) leier ut enda, men den er vel 13 fot og har en 3,5hk eller 4,5hk.. Har dessuten mine tvil om at den motoren har blitt noe bedre med de siste årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok ikke hendt så mye på den fronten.. Regner med at YX-stasjonen i kjøpmannsgata (Ola Brun) leier ut enda, men den er vel 13 fot og har en 3,5hk eller 4,5hk.. Har dessuten mine tvil om at den motoren har blitt noe bedre med de siste årene :)

Takk:) Jeg får høre med de...

Jan Roger Eriksen kjører fisketurutleie fra nidelva med en 17-18 fots Rana med 25hk. Kansje d e muligheter for leie også, usikker. Treffe han jafl på SkibsogFisk i fjordgata.

Fisketurutleie? Må vel ta meg en tur innom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 23" fots aluminiumsbåt med god dørkplass og et lite overbygg med sitteplass og bord til fire, 175/8hk, ekkolodd/kartplotter som jeg har vurdert litt utleie på :rolleyes:

Men den står på henger..

Så hvis noen kan hoste opp en båtplass for en svært billig penge i nærheten av Trondheim - Stjørdal så ville det gjort det hele litt lettere.

Er det interesse for dette, eller andre gode forslag så er jeg åpen for forhandlinger :cold:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.