Gå til innhold
Fiskersiden

"Nadarapport"


Laksefiskern
 Share

Recommended Posts

Dorget sammen med Per Magnar "Jeløya rundt", med diverse krakker inkludert - kort fortalt: ikke ett jæv** napp! Gikk selektivt etter sjøørret,men den hadde gjemt seg...

Mer er det ikke å si om den saken, men jeg synger inni meg; "Oslo, mitt kjære Oslo" :)

Hvordan gikk det med dere Per, dagen etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorget sammen med Per Magnar "Jeløya rundt", med diverse krakker inkludert - kort fortalt: ikke ett jæv** napp! Gikk selektivt etter sjøørret,men den hadde gjemt seg...

Mer er det ikke å si om den saken, men jeg synger inni meg; "Oslo, mitt kjære Oslo" :)

Det begynner som smått å gå opp for meg at jeg har kjøpt leilighet midt i no-fish-county. Bør vel utnytte mine siste måneder i oslo best mulig :)

Takk for turen Henning, hyggelig as always!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter din rapport der du fikk 5 sø så gikk det som det måtte gå... Jeg ble utkommandert av Fruen på søndag! Og vår fisketur var akkurat like givende som din! For første gang i år så kom vi tomhendte hjem.

Den eneste forskjellen var at Fruen og jeg hadde 2 hogg av det jeg tror var sø. Og begge hoggene kom på samme området som jeg fortalte deg om.

Vi får ønske hverandre "bedre lykke neste gang"! :)

Felles skjebne er felles trøst sies det...

Ja, jeg glemte og fortelle at Fruen og jeg dorget i samme område som du og Per Magnar dorget i. Kan vi kalle området for Dødehavet..?

Endret av Perca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner som smått å gå opp for meg at jeg har kjøpt leilighet midt i no-fish-county. Bør vel utnytte mine siste måneder i oslo best mulig :)

Takk for turen Henning, hyggelig as always!

Reker og øl cola på fisketur skaper kos i seg selv - takker for bidraget til lunshen, området leverer sikkert, men jeg tror det ennå er LITT for tidlig der vi konsenterte fisket. Takk for turen og guidingen din PM og enig med deg at det er alltid koselig på våre turer.

Etter din rapport der du fikk 5 sø så gikk det som det måtte gå... Jeg ble utkommandert av Fruen på søndag! Og vår fisketur var akkurat like givende som din! For første gang i år så kom vi tomhendte hjem.

Den eneste forskjellen var at Fruen og jeg hadde 2 hogg av det jeg tror var sø. Og begge hoggene kom på samme området som jeg fortalte deg om.

Vi får ønske hverandre "bedre lykke neste gang"! :lol:

Felles skjebne er felles trøst sies det...

håhhhh og puhhhhh... takk gode Gud for at dere også blanka - trodde en stund at det var MEG det var noe galt med jeg...:)

Selvfølgelig må vi "reise kjerringa" Per - blir i grunnen ikke særlig vanskelig det vil jeg tro! :lol:

Endret av Laksefiskern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner som smått å gå opp for meg at jeg har kjøpt leilighet midt i no-fish-county. Bør vel utnytte mine siste måneder i oslo best mulig :D

Takk for turen Henning, hyggelig as always!

Har du flytta til Moss? Synes selv det er mere fisk rundt der,enn rundt Oslo. Men blanking blir det ofte uansett om jeg fisker rundt MOss eller Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.