Gå til innhold
Fiskersiden

Dorge-/trollingtreff i Osloregionen


Recommended Posts

Nå er det spådd strålende vær til søndag. Jeg foreslår at vi prøver oss på ett jolle-trolle treff da, i indre Oslofjord.

De som har båt eller som vil være med melder inn det nå på denne tråden. Prinsippet med lettmatrosene er førstemann til mølla.

De som har plass i båten sin må oppgi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e me - har jolle og 1 lædig plass. Om ikke dette inntreffer:

Jeg har avsatt helgen til fiske, så får været bestemme hvilken dag som vil passe best. Blir det dårlig vær med vind og eller nedbør feiger jeg sikkert ut og venter til en ny helg med bedre utsikter mht været.

Lite koselig med åpen jolle og grilling i grisevær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo unektelig ut for at treffet denne helgen ikke passer for endel og at andre ikke gidder.

Så vi utsetter det til neste helg hvis det blir bra vær også (da er det ikke gjeddefestival i Steinsfjorden) og håper det passer bedre for folk da - hvis det i det hele tatt er noe interesse for å treffet.

Men noen av treffes allikevel denne helgen vil jeg tro. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det ser ikke ut for at det er den helt store interessen for å treffes på denne måten, så for egen del legger jeg dette på is og ser om det kan bli noe av litt utpå høsten.

-Men jeg har fått stillet nysgjerrigheten om det var andre som satt inne med det samme ønsket om et slikt treff som jeg selv hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.