Gå til innhold
Fiskersiden

en oppdatering på sportfiskekalenderen for kreftsyke barn.


 Share

Recommended Posts

Kan være at noen ønsker en liten oppdatering, hvordan dette har gått. Salget har vært av det jevne.

Solgt ca 30 stykker til fiskersiden.no brukere, mens resten har blitt solgt i andre kanaler.

Fakturan på over 20 tusen er bet. til Fotoknutsen, så for min del har det ikke vært noe økonomisk tap.

Selv om ikke tidspunktet kanskje var det rette for salget av en kalender så sitter jeg igjen med nesten 10000,- i pluss som skal brukes til å arrangere en opplevelses tur inne fiske for kreftsyke barn. Jeg gleder meg veldig til den dagen vi skal ha treffet/turen, der jeg håper vi får til å gi noe i en ellers nok så vanskelig hverdag.

Hvis det er lov å gi litt ros til seg selv så gjør jeg det nå, så får de som må spy av det spy :) men at resultatet av en fredagstråd i nov. har blitt til nesten 10000,- til en go sak synes jeg er godt jobbet.........

Neste trinn nå er å ha et møte med støtte foreningen avd øst å finne ut hvordan, når og hvor................

Men jeg har ikke lyst å gi meg helt enda med å få inn penger..............

Det som kunne vært artig var å kjøre noe auksjoner på FS der inntekten går til "fisketur for kreftsyke barn"

Så hvis det er noen som har noe fiskeutstyr/fiskerelatert utstyr liggende som du ikke bruker men har en verdi og kan brukes av andre å du er villig til å gi det bort til en slik sak så ta kontakt med meg på PM.

Kanskje du kan auksjonere bort en gudiet fisketur ja det er mye man kan finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svakt av FS medlemene, men det som er dummest her, er jo at kalenderen kom en måned eller to for sent :D

Ellers, alt OK :)

er vel ikke noe som er dumt :D i å klare å få inn nesten 10000,- ?

Kan ikke skjønne at man skal vinkle det slik ***** folkens dette er det vel i helvete en gla sak eller skjønner jeg ingen ting :)

Og at det bare ? var 30 medlemer så er 30 mye mer en null.

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, 10 000,- er mye penger, men DET ER SVAKT av FS-medlemmene. Jeg hadde ikke bruk for den men kjøpte for det for å støtte en god sak, og det virket det som om det var mange andre her som også ville... men..... (tenker ikke på de som sliter med banken.... ^_^ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettaste Døsen

Sitat Walmann: "Kanskje du kan auksjonere bort en gudiet fisketur ja det er mye man kan finne på."

Du tenkjer deg noko slikt som:

"To dagars guida kystmeitetur med mogelegheit for store lange, flyndre, sei, lyr, torsk, brosme, skate osv. Fiske på djupter frå 5 til 400 meter. Det kan fiskast frå båt eller frå land. Overnatting inkludert. Transport, mat og drikke held ein sjølv. Pris pr hovud kroner 1000. Dette går uavkorta til prosjektet "Fisketur for kreftsyke barn".

Endret av Lettaste Døsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Erik, dette er glimrende :(

For mitt vedkommende hadde det ikke betydd noe om kalenderen fremdeles var i trykken.

Ser at betegnelsene skuffende og svakt er brukt av forumets ellers så fritt-talende Thor..., jeg vil legge til at det er en SKAM!

(Jeg har fulgt med såpass lenge på utstyr, reise og biltrådene at jeg vet at det er mange her inne som er såpass bemidlet at de hadde klart en kalender).

Mvh

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til at dette skal kalles verken svakt eller skammelig. Folk gjør som de vil, og mange støtter massevis av gode tiltak uten nødvendigvis å kjøpe kalenderen. Uansett grunn er det ikke svakt, synes jeg. Det som er fantastisk er den jobben Erik har gjort - den står det virkelig respekt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å komme med en kort kommentar ifm bruk av synd og skam og svakt og lignende. Selvsagt er det fritt hvorvidt man ønsker å støtte via en kalender eller støtte andre gode saker eller la være. Tror meningene kommer frem når folk vet hvor mange som ropte "hurra" og "dette blir bra" osv på forhånd og når man vet hvor mye innsats Erik og andre har lagt i opplegget til, til stor applaus og engasjement underveis, for å kunne glede eller bety en liten forskjell for folk som ikke har det like godt som oss som kan fly rundt og fiske. Og så når man er ved "oppgjørets time" så stilner det liksom noe av. Jeg tror det er her irritasjonen dukker opp.

(Bare som et lite innspill det her altså og ikke ment som fakta, snarere antagelser.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å komme med en kort kommentar ifm bruk av synd og skam og svakt og lignende. Selvsagt er det fritt hvorvidt man ønsker å støtte via en kalender eller støtte andre gode saker eller la være. Tror meningene kommer frem når folk vet hvor mange som ropte "hurra" og "dette blir bra" osv på forhånd og når man vet hvor mye innsats Erik og andre har lagt i opplegget til, til stor applaus og engasjement underveis, for å kunne glede eller bety en liten forskjell for folk som ikke har det like godt som oss som kan fly rundt og fiske. Og så når man er ved "oppgjørets time" så stilner det liksom noe av. Jeg tror det er her irritasjonen dukker opp.

(Bare som et lite innspill det her altså og ikke ment som fakta, snarere antagelser.)

Amen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.