Gå til innhold
Fiskersiden

ny tur til lyrplassen


Atle M
 Share

Recommended Posts

bestemte meg for en kjapp kveldstur etter lyren og raska med meg litt utstyr og durte avgårde,været var rett og slett kanon og blikk stille og da jeg satt på berget og rigga utstyr så hadde jeg trua på at det kom til og bite noe som ga fra seg en frisk fight :)

første kast ga denne så da steg iallefall optimismen da de minste lyrene har en tendens til og henge seg på først

24559_s.jpg

tok ett par kjappe bilder så fikk den svømme videre,satte meg ned og tok en røyk mens jeg nøt været da jeg ble var en stim med småfisk som tydeligvis ble skremt av noe.kastet kjapt ut til siden for stimen og rakk såvidt og sveive før det sa pang og noe raste avgårde.etter en frisk fight så fikk jeg forsiktig buksert denne på land (beklager crappy bilde men ville skynde meg og sette den ut igjen)

24560_s.jpg

en ny røyk og en kopp kaffe så var det på'n igjen,så pånytt en stim småsei ble skremt opp i overflaten og kastet ut på samme hvis.denne gangen var hogget virkelig brutalt og fisken raste langt ut i strømmen før den slapp :) noen trønderske gloser (les:virkelig stygge bannord) glapp ut og jeg begynte og sveive inn da det plutselig hogg på igjen.kjente at dette ikke var samme sort fisk og opp kom denne fine taretorsken som blir morgendagens middag på grillen :)

24561_s.jpg

etter dette så betemte jeg meg for å la fisken svømme ifred og satt heller på berget og drakk kaffe og bare nøt været :)

Endret av Atle M
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.