Gå til innhold
Fiskersiden

Godt ørretvann i Rogaland?


nisse
 Share

Recommended Posts

Hmmmm

Vilket tips var dette ? :)

Var på to helt forskjellige steder, men det vannet hvor den på bildet er fra var du og flere andre inne på. Riksvei 504 og var et kjempested viste det seg når jeg bare fikk tips om rette vannet B)

Med VM i regnvær var jeg alene der inne også. Som du ser på bildet er jeg fortsatt våt i luggen.

Takker for godt tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 years later...
Den 8.5.2007 at 10.49, nisse skrev:

Har bodd i Stavanger i 8 år nå, fisket i X antall ørettvann, men ikke funnet et som gjør at jeg er fornøyd. Det jeg ønsker er et vann som gir litt naturopplevelser, og kanskje fisk i ny og ne fra 1/2 kg og oppover. Har fått mange 100 ørret fra 100-300 g og dette begynner å bli litt kjedelig. Prøver nye vann endel, men ender opp skuffa hver gang. Har vært på mye vann i njardarheim, jæren, hunnedalen osv.

Det jeg ønsker er som sagt et vann med mulighet for litt større fisk, kan gjerne kjøre etpar timer fra Stavanger og gå en time. PGA unger og kone er jeg er på etpar ordentlige turer i året, og har ikke noe særlig fiskekompiser her, så jeg kommer ikke til å tømme eller ødelegge et evt vann jeg får tips om. Som sagt er jeg sjelden avgårde, og har derfor lyst på litt kvalitet når jeg først drar avgårde.

Dersom noen kan tipse meg via denne siden eller på PM er jeg evig takknemlig :)

Hei!
Har det litt som nisse her skriver,fisket en del i området men ender alttid opp med 200-400g fisk,og er ikke så alt for ofte jeg får kjangs og dra på tur,vil ta en skikkelig tur snart og hadde satt utrolig stor pris på noen tips på pm om hvor jeg kan prøve meg for litt større fisk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.