Gå til innhold
Fiskersiden

Fluestang


Myklebust
 Share

Recommended Posts

Syntes du begynner å nærme deg noe nå!

Siden sist jeg nevnte det tror jeg den Scott SAS957/2 jeg skrev om har gått, men det er noen godbiter igjen!

Jarle&Bjørnar fluefiske har en Scott SAS 908/5 til kr. 2.695 (5 delt 9' stang i klasse 8) og en Scott SAS 906/2 til kr. 1.799 (2 delt 9' stang i klasse 6). Dette er som nevnt samme modell som A2 (kun kosmetisk forskjell).

Ser også at andre har anbefalt deg Lamson Litespeed. Dette er en meget robust og funksjonell snelle! Er totalt vedlikeholdsfri og tåler sand og salt som ingen andre sneller gjør!!

Jeg har samme snella og kommer aldri i verden til å bytte! LS2 for WF6 snører koster kr. 2.895 og LS3 til WF7 og 8 snører koster kr. 3.095. (Lamson leverer også ekstraspoler til sine sneller)

Forhandleren har også gode priser på fluesnører. f.eks Rio Windcutter til kr. 350, men jeg vil nok anbefale deg å se nærmere på Rio Aqualux (desverre ikke nedsatt) kr. 595. Bakline vil jeg tro du får ferdig montert med i prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remy: Bestillte nettopp en St Croix Ultra 9'9 #7... Nå håper jeg at jeg ikke kommer til å angre på det, altså...

Han anbefalte meg en snelle også... en Tioga Magnum..til kr 1.098. kjenner du til denne?

Hva er prisen på de anbefalte snellene ovenfor?

Ps... ike fortell det til meiterne hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Tres Bien

For meg er det to sneller jeg har forkjærlighet for

1) Loop Evotech (ikke featherweight)

2) Waterworks ULA Force (den med brems)

Vel kan til nøds anerkjenne Lamson snelle, var det velocity, kompisen har denne, den ser flott ut, men vu har ikke fått testa hvor jevn bremsen er under våte forhold....

Tror du ville godkjenne Tibor og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.