Gå til innhold
Fiskersiden

Sk Brann


angler
 Share

Recommended Posts

Nå er det ikke lenge før det braker løs her i verdens vakreste by . Brann møter Lillestrøm og jeg hater å inrømme det ,jeg er nervøs :D Det er ihvertfall godt at jeg har alle her med meg i ønske om at Brann skal knuse de :o Takk for det ! Håper at det beste laget Brann vinner . Mener det ble 6-2 her ifjor !

Endret av angler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe,detta var bare taktik fra Lsk sin side...Alle veit hva som kommer til å skje i bergen nå...I morgen kommer kaffe kongen og deler ut gullmedaljer på fisketorget og alle tror at sesongen er ferdig i år..Det er jo kjent langt utafor hordaland at dere ikke takler å ligge på toppen av tabellen,nei brann må¨nok snart kjempe i bånn der dem hører hjemme..Og LSK har jo spilt en kjempe kamp(6-2 i fjor)3-1 i år,tallene taler jo får seg selv...LSK TAR GULL I ÅR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du må nok leve i håpet,men det er vel noe dere har blitt flinke til....Hmm,jeg kommer ikke på hvor lenge siden det er at brann vant serien,jaja det må vel være forde at det er SÅ lenge siden det da....Gull til fugla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.