Gå til innhold
Fiskersiden

Sk Brann


angler
 Share

Recommended Posts

Sjekket hjemmesiden din "Horkens Venner " ! Du virker jammen å være en "oppegående" fyr som vi bør ta på alvor :D Sånn sett tar jeg det tungt å bli hånet av akkurat deg :D

Nå stiller ikke vi i no fotball serie akurat,og ser du ikke ironien det det som står der,så er det vel en lege du kan gå til.......Se ferdig kampen nå....Så tar denna praten etterpå .......Er nok mere oppgående en deg skjønner du...har litt sjølironi og det er noe vi alle trenger......Tror ikke du får kjøpt det på butikken

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå stiller ikke vi i no fotball serie akurat,og ser du ikke ironien det det som står der,så er det vel en lege du kan gå til.......Se ferdig kampen nå....Så tar denna praten etterpå .......Er nok mere oppgående en deg skjønner du...har litt sjølironi og det er noe vi alle trenger......Tror ikke du får kjøpt det på butikken

:)

Jeg må nå krype til det sureste korset jeg noe gange har gjor......Først Brann og så VIF...nei fy F... det er ikke to lag jeg hater mer.....Grattis med seieren......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet Lyn sendte Brann en forespørsel på om å låne noen koner ifm en trening. Ser ut til at det trengs en presisering: Forespørselen gjaldt da Lyn var på La Manga på treningsleir før serien. Ser ut til at noen fra bergen glemte å sjekke dato på den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.