Gå til innhold
Fiskersiden

Sk Brann


angler
 Share

Recommended Posts

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og Lillestrøm fikk heller ikke poeng :D ,nei nå tror jeg seriegullet går til Bergen gitt :D;)

Ikke si det så høyt, da går det til helvete.

:D

Brann 14 28-23 29

Stabæk 14 22-16 28

LSK 13 22-12 24

Viking 13 23-17 24

Lyn 14 27-22 21

RBK 13 24-19 19

SIF 13 17-21 18

FFK 13 21-21 17

Tromsø 13 20-22 16

Start 13 17-22 13

VIF 13 9-14 13

Aalesund 13 17-26 12

Sandefjord 14 15-25 12

Odd 13 15-17 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rimelig trygg på at Brann ikkje bare vinner serigull, dei løyser klimaproblemene, får slutt på vannmangel, sult og alle krigar i tillegg og er heime igjen i god tid til kveldsmaten, dette i følge BT :D

Nå er det åpent igjen i toppen, blærumsfolka må ta seg i akt, Stabæk sugde gnu i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fred å få . I kveld er det Viking som skal få smake :D

Cup er cup ,Viking er gode men jeg tror dette går bra .

Og igjen er jeg glad for at alle her heier på Brann

:D

Det blir kanonkamp ja. Er selv østlending, bor i Stavanger og heier fanatisk på Brann, så jeg gleder meg til ikveld. Eneste som stort sett er bittert med kampene mot Viking er at jeg får mye pepper og sjikane på jobb, av venner osv når Brann taper ( Noe de stort sett gjør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir kanonkamp ja. Er selv østlending, bor i Stavanger og heier fanatisk på Brann, så jeg gleder meg til ikveld. Eneste som stort sett er bittert med kampene mot Viking er at jeg får mye pepper og sjikane på jobb, av venner osv når Brann taper ( Noe de stort sett gjør)

Får håpe du ikke har ferie nå ,imorgen kan du nemlig gå med hodet høyt hevet og nesen i sky på jobb

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir kanonkamp ja. Er selv østlending, bor i Stavanger og heier fanatisk på Brann, så jeg gleder meg til ikveld. Eneste som stort sett er bittert med kampene mot Viking er at jeg får mye pepper og sjikane på jobb, av venner osv når Brann taper ( Noe de stort sett gjør)

samme her, dvs jeg heier i allefall ikke på Viking! ikke lenge igjen nå, blir nok et bra trykk der inne i dag:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var det jeg ventet på :)

(se min forrige post ) :P

Beklager angler, men nå begynner det å bli morsomt med desse kampane. Ekstra morsomt er det å vera "svigersønn" i ein Brann-familie når eg besøker svigers i Nordhordland, og i kveld fekk eg ennå meir grunn til å gå med nasen i sky der oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får si som jeg sa til mine paniske barn da de skrek ut at Brann var ute av cupen.Cupen er for de nestbeste lagene så ikke få panikk.Serien derimot er noe helt annet :):P Så heia Viking i cupen :D

Slik snakker en ekte taper.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

And that my fellow fishermen are the words of a bitter man....... :)

Har du truffet noen bitre Brannsupportere ? Langt oppe ,langt nede, men bitter ...nei :D

Engasjement derimot ,i motgang og medgang (ofte det siste ja ,eller var det motsatt !! ) men det er noe helt annet :P

Endret av angler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten trøst til bergenserne, fra en trønder:

Cupen er jo bare for bønder !

Det er nok CL som teller, så det kommer flere muligheter, som er mye større enn dette :)

Og serien, ja det er nok et lysår foran cupen.

Så Brann, dere har virkelig muligheten i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke ferie, de mest fotballinteresserte her har ikke ferie, så dette er en hard dag. Men begynner jo å bli vant til det da, siden Brann taper for viking noen ganger i året.

I tillegg har jeg masse kompiser på østlandet som ikke bryr seg om Brann i det hele tatt, men koser seg når de taper. Trur jeg får en 10-12 sjikanesms vær gang Brann har tapt. Bittert, men sånn er det vel å være spedalsk(Brannsupporter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten trøst til bergenserne, fra en trønder:

Cupen er jo bare for bønder !

Det er nok CL som teller, så det kommer flere muligheter, som er mye større enn dette :)

Og serien, ja det er nok et lysår foran cupen.

Så Brann, dere har virkelig muligheten i år :blush:

Igjen, ord fra en slagen mann.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.