Gå til innhold
Fiskersiden

Innkjøring av påhengsmotor?


Pingvin
 Share

Recommended Posts

Går det for fort er det endel som bruker drivanker ute for å senke farten på den måten. Da må det selvsagt til solide saker.

Joda, det er jo en mulighet. Nå tror jeg ikke 5hk på en 14 fot båt i et stille vann akkurat er truende til å rive av akterspeilet :-) Men jeg ser for meg at et drivanker er fiklete når jeg stopper opp for å ta inn fisk. Vi snakker om vinglete dorging i ett smalt og langt vann med 2-3 stenger ute, ikke akkurat avansert "trolling".

Jeg får finstudere propellen og sjekke bruktmarkedet, som vanlig er jeg lite villig til å betale noe særlig ;-) Har altid i bakhodet at motoren er borte når jeg kommer ned til båten, og det får meg til å tenke at jeg må forsikre greiene snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte ny suzuki 6o,firtakter i 05,den skulle i hvertfall kjøres inn,viktig med oljeskift etter 20 timer,da piper det å bråker så fælt av lampe og tute:=)slik jeg oppfatter enkeltes (u)intiligente innslag her,så skal ingen motorer kjøres inn,fordi dette gjøres på fabrikk,

Motoren blir startet ja,men langt fra innkjørt,det tar tid det,

skjønner ikke at det går ann å være så påståelig,når så mange sier noe helt annet,

og husk:ikke bare du som kan fiske,men du trengervel ikke det du,som har råd med ferrari og div,kjøper fisk du,tror jeg.

Snakk ikke om ting du ikke har greie på.ikke si mer og drit deg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.