Gå til innhold
Fiskersiden

Slitsom reklame


 Share

Recommended Posts

Ja som tråden sier.

Jeg synes blinkende/aktive reklamer i forumet er slitsomt. håper dere dropper det etter avtalen med annonsøren er ferdig.

Det er reellt mer slitsomt å bruke forumet siden den kom på plass.

Jeg har forståelse for at dette er en reklamefinansiert side, men føler at forumsidene virkelig mister kvalitet ved å gjør bildet "slitsomt".

ed. skrivefeil

Endret av Bunker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 350
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja som tråden sier.

Jeg synes blinkende/aktive reklamer i forumet er slitsomt. håper dere dropper det etter avtalen med annonsøren er ferdig.

Det er reellt mer slitsomt å bruke forumet siden den kom på plass.

Jeg har forståelse for at dette er en reklamefinansiert side, men føler at forumsidene virkelig mister kvalitet ved å gjør bildet "slitsomt".

ed. skrivefeil

Jeg er fullstendig enig. Slitsomt og irriterende. Aner ikke hvor mange ganger jeg ved et uhell har trykket på bannerne... De ødelegger helhetsinntrykket av forumet, og det har, som Bunker sier, blitt mer slitsomt å bruke forumet etter at de dukket opp. Helt greit på forsiden, forumet bør forskånes.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ, uproblematisk. Vi har jo hatt blinkende banner siden oppstart, bortsett fra denne perioden etter siste forumskifte. Å drifte et populært og bra forum som dette uten å selge reklame... det hadde vel vært på grensen til tåplig ;)

Men litt enig med Thor, flytt "se nye innlegg"-linja et hakk ned eller no, slik at bannerene ikke kommer inn mellom der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ, uproblematisk. Vi har jo hatt blinkende banner siden oppstart, bortsett fra denne perioden etter siste forumskifte. Å drifte et populært og bra forum som dette uten å selge reklame... det hadde vel vært på grensen til tåplig ;)

Men litt enig med Thor, flytt "se nye innlegg"-linja et hakk ned eller no, slik at bannerene ikke kommer inn mellom der.

om man vil se reklame eller ikke er et valg man kan ta selv, med adblock for firefox kan man bare blokkere de reklamene man ikke liker f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må dobbeltklikke på reklamen for at den skal åpne seg,så den delen er grei.

Men hadde vert herlig å slippe de blinkende greiene.

Plassere den nederst? Fks ved testforumet? Skal man uansett surre litt i surretråden,så er det greit med litt annet surr der også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det burde være reklame mellom hvert innlegg jeg ;)

det finnes faktisk forumprogramvare som pr. default legger inn en reply på ethvert innlegg med reklame for et eller annet forumeieren har definert.......forferdelig irriterende, spesielt hvis reklamen er et eller annet stort bilde som man må scrolle forbi for å komme til neste innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På banneren står det "Fiskestrategier, Båtfiske og Agnfiske i sjøen" for 398,- Når jeg går inn i shopen står det 499,-! Hva er riktig pris......

499,- Espen som er Flash guru og som har programmene i orden skal fikse det snart.

Reklame kommer i forumet, etter altfor lang tid. Hvis dere syns et er så plagsomt så finnes det andre poisjoner å ha det i. De kommer ikke til å bli fjernet!!! Hva med den nye trenden, som MANGE store fora bruker, reklame på 600*100 pix imellom hvrt 8 innlegg, ville det vært bedre? Er bra pris på slike bannere da :( Kanskje vi skulle vurdert det hehe... Nei, det blir noe ala det som synes nå, med justeringer. Har fortsatt friskt i minne skrikene etter forumplattformbytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.