Gå til innhold
Fiskersiden

Drammenselva 2007


stegg
 Share

Recommended Posts

:P var i drammenselva for å fiske .Elva så ut som en brun diger sokoladepudding full av tannpirkere.

rentur hjem med uforrettet sak og enda større lakksefeber.

hhhhhhhhghrgheg vente jhdljkhdkjd vente dager 1uke hkjijijhijh

Endret av stegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[quote name='Gabrielsen' date='04.07.2007, 22:34 ' post='307008' vel litt mye vann ja......

:D

Nei elva er ikke fiskbar , 10 cm sikt ,store stokker diverse skrammel og skrot driver rundt. har fisket der siden 93 har ikke sett elva så jævlig noen gang. Fisket under flommen i 95 sto da på taket på kulehytta ,men vannet var ikke sokomelk da,.

(har fått forhåndkjøpt godkort 12 juli på rød, burde bli farlig viss elva klarner på en uke)

DAGENS FRUSTRASJON ENDTE I NY STANG ........ LAWSON 14" 40-120 (O LYKKE) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ifra elva nå.Snakket med en finne der som jeg kjenner,det går ann fiske inne i bakevja på masta fikk jeg fortalt,bruk mark eller reke,men det kan nok bli vanskelig hvis man får på fisk der(Busker og kvist kvas).

Smak og behag fiske på elv uten sikt og full av dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra Hokksund nå, har ei vogn der jeg følte jeg måtte sjekke mht flommen - dro opp på rødsonen og kikka litt; sto en på taket på huken der og fisket.

På midtskjæret er det bare huken å se, på Landskjæret kunne man kun se stativet for oppheng av laks. Elva var, som andre sier her, melkesjokoladebrun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da er det i hvert fall fiskbart på Midtskjæret. Sikkert fint å stå på taket på huken der. Og jeg ser håven henger der fortsatt - klar til bruk :)

å vannet stiger, nå er snart bua på midtskjæret borte ikke mye igjen,nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom dere ut i elva folkens, med feitmarken !

Drømmeforhold !

***** jeg er misunnelig. Det er bare å fisk mellom buskene det, eller opp på en eller annen vei !

Hehe, spørs vel det. Var jo ikke så mye laks på elva før flommen så man skal jammen ha flaks for å treffe akkurat der den går inn for å søke ly.

For noen år siden var det skikkelig flom i Drammenselva, da på høsten, og da var det en kamerat av meg som sto oppe i Døvikfossen (kulpen lenger opp) og fisket. Han ble rimelig paff da han hørte det plasket bak seg - inne i skogen. Men jammen var det en laks som ikke bare var på skogstur, men som også fant på å hoppe og sprette der. Det var ikke lett å fiske på den og han fikk den ikke. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.