Gå til innhold
Fiskersiden

Drammenselva 2007


stegg
 Share

Recommended Posts

Ja, hvis man liker å vise frem saken til de som står på land

så er jo det en løsning! :)

Jeg foretrekker buskaset midt på skjæret, jeg er av den sjenerte typen! :P

Da bør du ro på land å gå inn i buskene.

Kom dere ut i elva folkens, med feitmarken !

Drømmeforhold !

***** jeg er misunnelig. Det er bare å fisk mellom buskene det, eller opp på en eller annen vei !

Du får komme ned å bli med ei økt eller to,ingen naturopplevelse ,men leverer stortsett alltid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, men den holdt lenge. Solid bygget!

Vel, husker i fjor. Da hadde jeg forhåndskjøpt et par kort og kom til en nesten vannløs (og fiskeløs) elv. Nå er det jo akkurat motsatt.

Men det blir veldig spennende å se hvordan fisket blir når flommen legger seg. Kanskje har flommen ødelagt noen av standplassene, kanskje har det blitt ting på bunn som gjør enkelte plasser ufiskbare, men kanskje det har blitt noen "nye" godplasser. En slik flom må da røske og rive opp litt av det som er på bunn?

Synes forsåvidt synd på den laksen som får Midsjæretbua deisende rett i hodet i det den svømmer opp i Drammenselva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men den holdt lenge. Solid bygget!

Vel, husker i fjor. Da hadde jeg forhåndskjøpt et par kort og kom til en nesten vannløs (og fiskeløs) elv. Nå er det jo akkurat motsatt.

Men det blir veldig spennende å se hvordan fisket blir når flommen legger seg. Kanskje har flommen ødelagt noen av standplassene, kanskje har det blitt ting på bunn som gjør enkelte plasser ufiskbare, men kanskje det har blitt noen "nye" godplasser. En slik flom må da røske og rive opp litt av det som er på bunn?

Synes forsåvidt synd på den laksen som får Midsjæretbua deisende rett i hodet i det den svømmer opp i Drammenselva :)

:)

Har kort fredag den 13 juli( O stor lykke) på rødt håper elva har sunket 500-600. skal prøve nystanga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-ja, det er jo lov å håpe - men min erfaring tilsier at det fort kan gå både 3 og 4 uker før elva går ned såpass, men jeg håper jeg tar feil!

Det er lov å drømme, det viktigste er at den klarner.

Leste på en tråd om elva at mange er missfornøyd med kort ordningen.

Min mening er at den er genial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragiske greier dette her. Når skal det bli fiskbart der? Når pappapermen min er over??? :)

Er Lierelva noe alternativ? Ser det blir tatt SØ der hver dag så det må jo nesten være fiskbart der?

:D

LIERELVA ,da hadde eg heller fiska i åroselva i røyken ,det er mer elv ikke bare leire.

er ikke selv spesielt begeistret for liern.

Begge to blir jo som bekker å regne i forhold til Drammenselva og hokksund.

Personlig liker jeg best å fiske i større vassdrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såpass mange kraftanlegg nedover at det neppe er noen sensasjon om elva flyr opp og ned - det har vi sett mange ganger. :(:)

variasjonen med stig og synk er ikke overraskende men størrelsen på den.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.