Gå til innhold
Fiskersiden

Bilder KIS


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fine bilder! Det at fokus er litt forran måka skaper litt mer dramatikk i bildet. Det at måka brenner ut presser fokus fremover mot hodet og fisken/vannspruten. Nesten så at en skulle tro at det er tatt med blits på bakre gardin.

Likte "Bekk på Karmøy" også. Mulig at åpningen i isen er for sentrert. Mulig det hadde blitt litt bedre hvis dybdeskarpheten hadde vært bedre.

Det den ene liker liker ikke den andre. Igjen, bra bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Espen Ørud

Min mening - siste manetbildet er litt for urolig i komposisjonen etter min smak. Ellers vet du jo jeg synes du tar mye bra bilder, Karrrrl

Det har du igrunn helt rett i Espen. Leverte et utsnitt av dette bildet til fotojakten i VL, og fikk 30poeng for det, det er jeg meget fornøyd med!

Kjekkt med positiv respons, men også veldig nyttig med konstruktiv kritikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Espen Ørud

Min mening - siste manetbildet er litt for urolig i komposisjonen etter min smak. Ellers vet du jo jeg synes du tar mye bra bilder, Karrrrl

Bildet jeg leverte inn var nok ikke helt det samme ser jeg, tok en serie av denne maneten.

Men bare for å demonstrere hva litt enkel beskjæring kan gjøre:

071220041812OlZrkuccKZ4vGrl5a4.jpg?62

jeg kunne med fordel "duset" ned taren nederst til høyre også, men normalt gjør jeg ikke annet enn å beskjære bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.