Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskersidentreffet 2004


Recommended Posts

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har printet ut en hel haug med innmeldigsskjemaer til Abu Garcias rekordfisk, og et par eksemplarer av "innmelding av storfisk til Villmarksliv Norgesrekordliste".

Noe annet som er viktig å ha med med tanke på denslags, bortsett fra vekt, målebånd og kamera?

Må vitnene forresten være edru for at de skal godkjennes som vitner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

Det ser ut til at bergenserne ikke klarte å få tak i agn.......

(ubrukelige folk[ :D ])

jeg gidder ikke kjøre inn til Bergen iallefall,men det er en fiskesjappe her ute så det løser seg sikkert [ :) ]skal i tillegg grave gjennom agnfrysen og se hva som dukker opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil oppfordre folk til å ta med seg brød, amt noe pålegg til torsdagen - frokost/lunsj, da det ikke er åpent i butikkene. Kanskje en øl eller to om man synes det er godt....

Kanskje ta med "nødprovant" - pastaposer eller lignende til middag torsdag. I følge ehh...lokal(?)kjent er det ikke altfor langt til døgnåpen Shell Select, så vi kommer nok ikke til å sulte i hjel. Ellers så kan jo grilling av pølser være et alternativ torsdag. Dette burde vi da kunne få tak i ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg pakket og i stangskapet ser det ikke ut som jeg skal på fisketur - fortsatt nesten fullt!!!!! [:0][:0][:0]

NÅ er jeg klar!!!! Alt er i bilen og tar en kjapp dupp nå før jeg henter gutta!! Svinger kjapt innom her før jeg stikker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig eg kan ordne noe ferskt agn, kan sette ut et garn ved brygga et par netter, håper eg ikke selger skinnet før bjørnen er skutt nå da, men det er en god del makrell å få her no. Har ikke mulighet for å komme til Nautnes før fredag, jobbe jobbe i morra (150%).

Lover å gjenutsette all SØ som måtte forville seg borti garnet[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trudde ikkje eg fekk råd til tur til treffet, eller tid, men nå sitter eg tilfeldigvis i Bergen med ei stång og nåken slukar!!

Men eg finne ingen info om treffet utenom denna tråden her!!! Tenkte eg skulle ta meg ein tur ut på sotra og helsa på folket og dra opp et par kilo fisk.. :) Men kor e egentlig treffet?? vett at det er på Sotra, men kor kjøre eg på Sotra??

Eg har og med meg laptopp og litt halvferdige filmar om fiske på NZ og Bung Sam Lan Lake(Thailand), så eg kan visa dei vist nåken har lyst....

PS. blir enten fredag eller lørdag eg kommer ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veibeskrivelse til treffet: Når du kommer til tunellen like etter avkjøringen til Sartor Senter så tar du til høyre i rundkjøringen ved enden av tunellen. Kjør til Øygarden forbi Stureterminalen,lett gjennkjennelig med det høge soppformede vanntårnet, ved første brua etter terminalen ligger Nautnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.