Gå til innhold
Fiskersiden

Simms Freestone vadere


Beastmaster
 Share

Recommended Posts

Ønsker erfaringer med disse vaderne.

Har en kompis som skal til USA og prisene ligger under 150 dollar, bra dollarkurs i tillegg.

Simms har forhandlere i nærheten.

Et annet alternativ er lettvektsvaderne i goretex.

De dyreste modellene blir for dyre for meg selv der borte.............

Hvordan er slitestyrke. vanntetthet mm på Freestone ?

Tips mottas med stor takknemlighet, trenger svar innen onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Kjøpte meg Simms vadere i USA i fjor. Ble ikke anbefalt Freestone hvis de skulle brukes i saltvann. Endte opp med Lightweight. Hvis en ser på websidene til Simms, er alle Goretex vaderene oppgitt til å være saltvann og DEET (det aktive stoffet i mange myggmidler) motstandsdyktige. For Freestone står det ingenting om saltvann eller DEET.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simms lager de desidert beste vaderbuksene på markedet! Med omlag 20 størrelser fordelt på flere modeller er den utopi å tro du vil kunne hande få han til å handle riktig størrelse for deg! Det eneste fornuftige er å oppsøke en lokal Simmsforhandler som har greie på hva de driver med og handle der! Jeg vet at Jarle&Bjørnar fluefiske i Lillestrøm som den eneste forhandleren i Norge kjører kampanepriser på vaderpakker for Simms (Freestone/Lightweight/Classic/G3) -de har også tilbud på undertøy og fluevester (fjorårets modell) med rundt 50% rabatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest fiskefritid

sitat:Opprinnelig postet av rams

Simms lager de desidert beste vaderbuksene på markedet! Med omlag 20 størrelser fordelt på flere modeller er den utopi å tro du vil kunne hande få han til å handle riktig størrelse for deg! Det eneste fornuftige er å oppsøke en lokal Simmsforhandler som har greie på hva de driver med og handle der! Jeg vet at Jarle&Bjørnar fluefiske i Lillestrøm som den eneste forhandleren i Norge kjører kampanepriser på vaderpakker for Simms (Freestone/Lightweight/Classic/G3) -de har også tilbud på undertøy og fluevester (fjorårets modell) med rundt 50% rabatt!

De aller fleste som kjøper inn Simms får tilbud om kampanjepris, så det skal du finne hos de som har gått for dette, som f. eks. oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.