Gå til innhold
Fiskersiden

VOGG First #8


jamolund
 Share

Recommended Posts

jeg har ei vogg first 10 fot klasse #8, meget god stang, dette er en kastemaskin uten sidestykke... Mulig jeg er en smule påvirket akkurat nå, kom nylig hjem etter en VOGG demo med Geir Grevstad sjøl nå.. Stangen har en meget ekstrem topp aksjon, samtidig som den er veldig følsom i toppen,men er ingen stokk. Den gir fine trange snørebukter uten at man trenger å slite for å kaste langt. Faktisk kaster jeg bedre og lettere med den uten å bruke krefter, og med så små bevegelser som mulig... Anbefaler deg å kjøpe Guideline Streamline skyteline i klasse 8-9 til den.. da er det ingenting som stopper deg.. Stangen er veldig god til å spey kaste med også... Ei veldig god lakse og sjøørret stang. LØP og KJØP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker guideline streamline, guideline tricast flyt wf line, har testet med med guideline bullet #7 blir litt lett men med et 8 snøre vil det bli bra. prøvde ei i går bed loop adapted flyt synk 1 tror jeg det var, funket meget bra.. Stanga virker litt rar ibegynnelsen, men når du får dreisen på den og skjønner hvor lite som skal til, fykker meterene ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.