Gå til innhold
Fiskersiden

Specimenfisk fra hele verden!


 Share

Recommended Posts

Her var det noen drøye fisker gitt![:0] Flere arter jeg aldri har hørt om!

Sjekk giant tigerfish[:0], 43kg og de tenna[:0]! Jeg viste ikke at den fantes en gang.

Men noen av bildene må være fake! Se på røya på ca 31kg fra Sveits, fototriks?

Ps: denne tråden burde kanskje ligge under artsdiskusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av AAB

[br

Men noen av bildene må være fake! Se på røya på ca 31kg fra Sveits, fototriks?

Vanskelig å si. Jeg synes den røya ser SVÆR ut selv om det ser ut som den henger litt utifra personene på bildet.

MAnge extreme fisker her ja. Nil abborren var jo ikke akkurat liten. Alligator garèn vet jeg ikke om jeg ville hatt på en gang[:0]

Fine tenner den giant tigerfish ja men den ser jo snill ut i forhold til payara [ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

Gå inn på Photo-gallery kanskje...?

Ja, det virker jo ganske så logisk, men det er ingen link som sier photo-gallery på den siden jeg ser ihvartfall... En masse arter er listet opp under et par headinger, men ingen av tekstene er linker...[ :D ] Kanskje det bare er skole pc'en det er noe galt med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye tøft her ja, men flere av bildene er garantert fake og noen av vektene må også være tull.

Canadarøya på ca 31kg fra Sveits er en bildefake vil jeg si. Kan fort være bildetriks med ei røye på 5-10kg som henger langt foran folkene på bildet.

Og der det står "Wels" under bildet, så er jeg ganske sikker på at det er bilde av en beluga stør. Ei malle ser ikke sånn ut i kjeften! Den har ikke sugemunn som støren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Og der det står "Wels" under bildet, så er jeg ganske sikker på at det er bilde av en beluga stør. Ei malle ser ikke sånn ut i kjeften! Den har ikke sugemunn som støren.

Stemmer nok at bildet er av en stør Arrnt Dorrge, men stedet stemmer med hvor de har tatt den på 600pund.. så i mangel av bilde, så kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.