Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskeutstyr i Østersund


Chironomus
 Share

Recommended Posts

No er eg og samboen på ferie med Nabotåget til Østersund. Ein omreisande buss med "mycket billiga fiskesaker" har eg allereie tømt for glidebommar, og Fiskecentralen er tømt for krokar. Fins det andre butikkar som er verd eit besøk?

I morgon går turen til Lillsjöen etter sik, regnbueaure, harr, abbor, røye og aure. Her har eg sjansen til å "øve" på sik og regnbue før eg forhåpentleg får desse i Norge.

På forhånd takk for butikktips :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunflo Sport Fiske & Jakt har masse rart

Ligger noen km utenfor sentrum.

Landbys Jakt o. Fiskeservice AB har jeg ikke vært på selv tror jeg hvis det ikke er den som ligger nedenfor torget. Om du er på kjøpesenteret, gå ut i gågaten gå oppover til du kommer til torget, gå nedover så finner du en sportsfiske/jakt butikk. Kan være Landbys det, husker ikke helt,

Også skal det ligge eller i alle fall lå det en butikk i ett felt med en hel masse blokker. Lå på enden av en blokk nedi en kjeller. Husker ikke navnet nå i farten. Mulig navnet var Wild Gim Fishing eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk om dere ungjævlene drar skolest på første forsøk mens jeg blanker, blanker og atter blanker.

Ikke glem at vi bør vurdere forsøk etter lyr og gjedde også utover høsten, i tillegg til dere-vet-hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Hermansen. Brunflo såg spennande ut, men det var litt langt dit. Fiskecentralen er den som låg nedanfor torget. Butikkane var stort sett proppa fulle av trollingutstyr og gäddutstyr, men òg litt fôrblandingar og anna meitestasj.

Sverige er eit kult land :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.