Gå til innhold
Fiskersiden

...


Helge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Som om jeg ville brukt Syrstad, Granbo eller Frødin som eneste holdepunkt for mine "egne" meninger....

Get a grip!

Her er forresten PM jeg fikk av en moderator nettopp (ThorEh) :

Sjelden jeg driver og sender kverrulerende PM (aldri faktisk), men denne gangen gjør jeg ett lite untak :

Tosk:p

Nice Thor! Hva med litt egensensur? Eller kanskje stenge seg selv ute i et par uker???

Legg forøvrig merke til smileyen :lol:

Forøvrig så er jeg ikke moderator... dvs i ordets rette forstand.

EDIT: ser nå at smileyen bare kom frem som ":" og "p" i PM, men dog. Om du skal være såpass hårsår, så får du sitte der på steinen din Alv...

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da så!

Du fremstår ihvertfall som en mod her inne, men de siste mnd har det gått nedover med deg gitt....

Ut på tur, sjelden sur! Ergo : Ut og fisk, ikke sure seg her inne :lol:

Denne lo jeg forresten litt av : "sjelden jeg kverulerer men..."

Her følger forresten neste PM fra ThorE :

"Jo selvsagt ditt ballerøsk, jeg kverulerer så fort jeg kan....

Men i dette tilfellet er det fan ikke kverulering, men en gjeng med stordabuer som ikke kommer seg videre fra 80-tallet!

Når folk som fisker omtrent 10 ganger mer i området enn de 2 stord-gutta selv gjør, og de i tilleg er både norges og europamestere i havfiske, at det er fullstendig unødvendig med 6/O sneller til havfiske i det området, så ja da tror jeg på dem. Selv om Even har brukt slike sneller i 48 år, eller hva det var han skrev wink.gif

Punghomse !"

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og føljtongen fortsetter med denne fra ThorE :

"Forøvrig hyggelig av deg å legge ut PM'er, såkalte Private Meldinger.

Vil tro at det strider mot ett eller annet hos Datatilsynet..

Drittnisse ! "

Dette blir bedre og bedre! Forresten, grattis med to nye arter Lasse, Knallbra!

Du er on fire i kveld Thor, gleder meg til fortsettelsen.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke spesielt god etikk å legge ut meldinger sendt i privat hensikt selv om man klarte å ikke oppfatte humoren i PM`en....

Og det går vel fullt mulig an å mene at man kunne klart seg med spinklere redskap enn det som er brukt og også stå for det, selv om motparten argumenterer for det motsatte, uten å gi seg på det om man mener man har rett?

Og det er jo ikke sikkert alle oppfatter humoren i at man står for sine meninger så lenge man vet man har rett?

Det kan være nyttig for enkelte å lese mellom linjene en gang eller to....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg blir kalt Drittnisse og Punghomse av fremtredende bruker her på forumet, har jeg ingen betenkeligheter med å legge slike PM'er ut!! :lol:

Da PM'er er lagt ut i helhet, er andre velkommen til å påpeke hvor jeg har misset mellom-linjene!

Her er siste del av føljetongen fra ThorEhhhhhh:

""Hei, jeg heter Alv

Jeg liker menn, og menna liker meg

Jeg liker store skjeggete menn

De skjeggete menna liker meg

Mora mi veit jeg liker menn

Mora mi liker menn hun og,

hu liker mange menn! "

Løkrull !

God natt!

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, om du ikke skjønner den Alv så vil jeg anbefale å sjekke leseferdighetene dine...

Du la ut mine PM'er til deg i sin helhet, jeg kødda litt med deg for å se om du fortsatte med det :lol:

Ser du ikke humoren i det, så trenger du seriøst ett kurs. Håper virkelig ikke at du har tatt noen av PM'ene mine seriøst...

EDIT : at du i din andre PM til meg kaller meg en tullekuk, glemmer du selvsagt å fortelle... nå skal det siers at jeg langt fra tok det seriøst, mer som humor faktisk og fulgte opp.... men det funker tydeligvis bare en vei ?

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ein eller annen moderator slette alle poster som ikkje har noko med selve rapporten å gjere fra og med Thors andre innlegg her. Han fekk et greit svar på utstyrstørrelsen. Den diskusjonen kan me ta i ein annen tråd så slipper me å ødelegge denne tråden. Det er bare tull å holde på slik som det er blitt her da me i utgangspunktet er ganske enige. Eg har 30 sneller og stenger men bare et sett til havfiske da det ikkje har vært topprioritert hos meg enda. Derfor har eg valgt utstyr som takler alt eg kan treffe på her hos oss. Som tidligere nevnt har eg planer om å anskaffe lettere utstyr også. Ser ingen grunn til å fortsette denne diskusjonen her da det virker å være håpløst.

*** Jeg sletter alt jeg har lagt ut i denne tråden hvis ikkje det blir gjort noko her. ***

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ytterligere fornærmet på det groveste!

Skal jeg bli hengt ut bare fordi jeg liker både løk og rulle? Hvem har ikke tatt en både baklengs og fremlengsrulle i sin seiersrus?

Steng gjerne tråden, men la det være sagt; JEG VANT!!!! :):):wub::(

Datatilsynet, pungting og andre nedverdigheter gjør dette til en klar hjemmeseier for meg! Og jeg har motatt mange støtte-PM'er i min latterliggjøring B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.