Gå til innhold
Fiskersiden

Fotballen ruller igjen!!!


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Har ikke påstått det ene eller andre om Arsenal jeg :)

Men, det et vel liten tvil om både Arsenal og Barca er blant de bedre klubbene å hente unge (veldig unge) spillere og utvikle dem til gode spillere selv.

Arsenal har forholdsvis mange engelsktalende i stallen - men få i førsteellveren. Men, mange bak. F.eks Wilshere, Walcott, Ramsey,Eastmond, Gibbs og Sol Campbell. Og enda flere hakket under. Mange britiske U16 og U18 spillere..

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har veldig sansen for hvordan AW bruker cupene for å få opp ungguttene, men det kommer litt for få helt opp-og så har jo flere av dem hatt STYGGE skader :)

Det var jo en stund rykter om at Pep skulle gi seg etter sesongen, da skulle jeg gjerne hatt AW som erstatter- fin offensiv fotball ville det blitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ett av problemene med unge engelske spillere er at de ikke har viljen til å forsake en del ting om de skal bli toppspillere - dette tolerer ikke AW, og dermed når de ikke opp i Arsenal.

Det er også derfor at du ikke hører om julebord type ManU og Everton hos Arsenal etter at AW overtok. Og det er og derfor spillere som Pennant og Bentley måtte bytte klubb. Spillere som passet inn i Arsenal, og strengt tatt var gode nok også. Men, så var det dette med fyll og fanteri da...

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Regner med at han leter etter skjerfet som han bruker - da taper de visstnok aldri :rolleyes:

Drakten er det- første tapet mens jeg ser kamp med drakten siden jeg fikk denne for over et år siden ;)

Men slapp helt av- BArca lovet UEFA at de skulle gjøre det spennende- derfor fikk Inter ikke annullert 3-1 målet, derfor fikk ikke Alves straffe og derfor tar vi dette lett hjemme neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men slapp helt av- BArca lovet UEFA at de skulle gjøre det spennende- derfor fikk Inter ikke annullert 3-1 målet, derfor fikk ikke Alves straffe og derfor tar vi dette lett hjemme neste uke :rolleyes:

3-1 målet var offsida ja, det har du heilt rett i men Inter vart også feilaktig avblåst for offside fleire gonger som kunne endt med scoring. Alves straffe eller ikkje, det er det delte meiningar om, han stupte iallefall lett. Kampen sett under ett bør ikkje Barca klage på dommaravgjeringane, det vart gjort feil begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mourinho er en dritt innimellom men et taktisk geni uten tvil, uten sidestykke tror jeg egentlig.

Men synd med dommerne- feilaktig mål for Inter første kampen, feilaktig rødt(ihvertfall strengt) i denne og jeg tror ikke det skulle vært hands før Bojans mål på slutten idag heller- dersom hånda holdes inntil kroppen skal det ikke være hands..... jaja, vi tar serien foran shaiten fra Madrid så er alt glemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.