Gå til innhold
Fiskersiden

Div. fiskeutstyr til salgs.Prisene er satt ned på det som er igjen


Don
 Share

Recommended Posts

-Rovmeite dupper, 10 stk. 9 stk ubrukte zebco 12 gr av typen med en liten kule over selve duppen og en hjemmelaga seildupp. Passer utmerket til gjedde/gjørs osv.

Selges kr 200 (evt bud)

BYR 100KR! :blink:

MED FRIST TIL I ETTERMIDDAG

Det selger jeg de ikke for beklager, koster jo 30-40 stykket de fleste gjedde duppene og alle er jo ubrukt av disse bortsett fra 1, For 150 skal du få de :lol:

Hvor stor er diameteren på denne parasollen? Og hva med frakta?

Tja vanlig meite parasoll size, ikke sikkert kan jo måle den om du vil, frakta veit jeg ikke, tenkte dra på posten i morra og sende de andre pakkene, så får vell kanskje litt mer peil på hva ting koster å sende da, selv om ingen av de andre tinga som skal sendes er like store som parasollen, kan spørre de om jeg husker det, og få en ca pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det selger jeg de ikke for beklager, koster jo 30-40 stykket de fleste gjedde duppene og alle er jo ubrukt av disse bortsett fra 1, For 150 skal du få de :D

Da kjøper jeg de ikke. Har egentlig ikke bruk for dem, har rovfiskdupper nok fra før egentlig :lol:

Ellers ser jeg fram til å se hvilke sluker jeg har kjøpt, blir spennende når Svenna ankommer Veitvet i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slukene var fine de, og det andre også. Så jeg er godt fornøyd med handelen :)

Ikke noe som er bedre enn det, takk for handelen selv :D

De gjør nok mere nytte/ugang hos deg, enn å ligge i skuffen min å aldri se snurten av verken fisk eller vann.. Ps sente med et par ekstra pakker med krok som jeg fant når jeg rydda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er diameteren på denne parasollen? Og hva med frakta?

Den koster 200 kr å sende, grunn til at det er så dyrt er at den er over 120cm lang så det blir et lengde tillegg..

Om du fortsatt vil kjøpe den er det bare å si ifra evt om det er noen andre som vil nå som dere vei frakta er det vell kanskje mest aktuelt å hente den om en ikke bor så langt unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jeg tar gjerne følgende:

Over 25 ulike feedere selges. Nok til et langt fiske liv..

Selges kr 100 (evt bud)

-36 ulike pakker med meite kroker (mest importert mustad, noe dreannan osv), Pakkene er fra uåpnet til kun noen få kroker igjen i pakka.

Selges kr 100 (Evt bud)

-Div små dims til meite, 9 feedere, 4 krok løsnere, 4 uåpna pakker med beads (perler), en pakke med 2 uåpna stanghvilere, en pakke ledger stops, en del søkker mest hjemmelaga og mm.

Selges kr 50 (evt bud)

Hvor i landet holder du til? Kan du sende meg en PM med hvor du bor og evnt kontonr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne følgende:

Over 25 ulike feedere selges. Nok til et langt fiske liv..

Selges kr 100 (evt bud)

-36 ulike pakker med meite kroker (mest importert mustad, noe dreannan osv), Pakkene er fra uåpnet til kun noen få kroker igjen i pakka.

Selges kr 100 (Evt bud)

-Div små dims til meite, 9 feedere, 4 krok løsnere, 4 uåpna pakker med beads (perler), en pakke med 2 uåpna stanghvilere, en pakke ledger stops, en del søkker mest hjemmelaga og mm.

Selges kr 50 (evt bud)

Hvor i landet holder du til? Kan du sende meg en PM med hvor du bor og evnt kontonr?

Litt seint ute..hehe, de rød merka sendte jeg DON pm om for 4 timer siden ;):angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.