Gå til innhold
Fiskersiden

Div. fiskeutstyr til salgs.Prisene er satt ned på det som er igjen


Don
 Share

Recommended Posts

Jeg tar gjerne følgende:

Over 25 ulike feedere selges. Nok til et langt fiske liv..

Selges kr 100 (evt bud)

-36 ulike pakker med meite kroker (mest importert mustad, noe dreannan osv), Pakkene er fra uåpnet til kun noen få kroker igjen i pakka.

Selges kr 100 (Evt bud)

-Div små dims til meite, 9 feedere, 4 krok løsnere, 4 uåpna pakker med beads (perler), en pakke med 2 uåpna stanghvilere, en pakke ledger stops, en del søkker mest hjemmelaga og mm.

Selges kr 50 (evt bud)

Hvor i landet holder du til? Kan du sende meg en PM med hvor du bor og evnt kontonr?

Beklager men alt dette er solgt..

Som det står i tråden kan det ta litt tid før jeg rekker å oppdatere den og da vil sånt beklagligvis skje.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

-3 lite brukte røye blink (mangler krok på et par av de, en ene er fortsatt i pakka) og et lite brukt markdrag 6 ubrukte balanser (storm, rappala) og 6 mer eller mindre slitte/defekte balanser selges.

Kr 100 evt bud

- 4 pilkestikker av det billigere merke bla en varpestikke (en mangler tupp), 2 isøser (en ny og en med knekt håndtak), en nesten ubrukt isolert maggot boks til å ha på låret, 12 ubrukte angeldon kroker og 12 ubrukte angeldon sener (de tykke blå tøy senene de bruker i sverige)

Selges kr 50 (evt bud)

________________________________________________________________________________________

Tar dette jeg :) Send meg PM med kontonummer. Legger til 75 kr for frakt. Du får min addr tilbake på PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er oppdatert med masse nytt utstyr.. -_-

Helvete heller Herr Hærland (siden jeg vet hvor godt du liker den skrivefeilen der), kan du ikke gi noen hint på facebook om ikke annet når du skal selge en hel haug med stasj jeg ikke trenger? Og jobb har du også fått? Nei, verden står definitivt ikke til påske i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete heller Herr Hærland (siden jeg vet hvor godt du liker den skrivefeilen der), kan du ikke gi noen hint på facebook om ikke annet når du skal selge en hel haug med stasj jeg ikke trenger? Og jobb har du også fått? Nei, verden står definitivt ikke til påske i år.

Hehe, sa jo fra sist og da hadde du jo handla fra statene i stedet.. :D

Men er jo en del igjen å kjøpe enda så slå deg løs -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.