Gå til innhold
Fiskersiden

Masteroppgåve om skatemorfologi


 Share

Recommended Posts

  • 6 months later...
  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enda ein gjenfangst kom i går, denne gongen var det ei spisskate (nummer 324). Den blei merka av skippen Kullin 11.08.2008 og blei fanga igjen i går, to nautiske mil unna. Fiskaren var ute etter breiflabb, og hadde fått to spisskater til. Desverre var fisken ferdig oppgjort, og me fekk berre tatt bredden. Den var 82 cm, og hadde vokse 2 cm sidan i fjor.

85545_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/34324/85545.jpg

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jaja, tida tikkar og går. Leveringa er planlagt til før jul og det burde gå :) .

Men, det molekylære arbeidet så langt antydar kanskje at ein art er plassert i feil slekt. Som mange kanskje veit, er slektsnamnet til kvitskate Dipturus, og er såleis i slekt med svartskate, storskate og spisskate. Men analysane viser at den kanskje høyrer til kloskater og isskater, Amblyraja. Ein kollega i England har funne det same, med andre genetiske markørar enn eg har brukt. Problemet er at me berre har eitt individ å vise til. Difor skulle me meir enn gjerne hatt fleire vevsprøvar. Så, utfordringa er som følger:

Skal nokon ut og fiske etter kvitskate i nær framtid? Ein vevsbit i frysen saman med fangsttidspunkt- og stad samt bilete er alt eg treng. Den som bidreg med vevsprøve vil altså bidra til at kvitskate blir korrekt systematisk plassert. Kanskje vankar det ei t-skjorte også : ! Spre ordet til alle du trur kan slumpe borti kvitskate. Arten kan jo også dukke opp på fiskemottak eller i ein fiskedisk; hald augo opne!

På førehand mange millionar tusen takk!

:P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, tida tikkar og går. Leveringa er planlagt til før jul og det burde gå :) .

Men, det molekylære arbeidet så langt antydar kanskje at ein art er plassert i feil slekt. Som mange kanskje veit, er slektsnamnet til kvitskate Dipturus, og er såleis i slekt med svartskate, storskate og spisskate. Men analysane viser at den kanskje høyrer til kloskater og isskater, Amblyraja. Ein kollega i England har funne det same, med andre genetiske markørar enn eg har brukt. Problemet er at me berre har eitt individ å vise til. Difor skulle me meir enn gjerne hatt fleire vevsprøvar. Så, utfordringa er som følger:

Skal nokon ut og fiske etter kvitskate i nær framtid? Ein vevsbit i frysen saman med fangsttidspunkt- og stad samt bilete er alt eg treng. Den som bidreg med vevsprøve vil altså bidra til at kvitskate blir korrekt systematisk plassert. Kanskje vankar det ei t-skjorte også : ! Spre ordet til alle du trur kan slumpe borti kvitskate. Arten kan jo også dukke opp på fiskemottak eller i ein fiskedisk; hald augo opne!

På førehand mange millionar tusen takk!

:):)

Det er visse planer, men som så ofte er de et stykke ute i tåka... Veldig nær fremtid blir det neppe, men skal gi deg en lyd når jeg vet noe mer. Sender denne videre jeg, blant annet Grefstad havfiske tar dem jo med ujevne mellomrom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Bare pass på at du lager PDF-en riktig, dvs skrive/kopi/utskriftsbeskytta etc osv osv etc, dersom det er aktuelt for deg :excl:

Jeg kan hjelpe med lagringsplass og link i tråden hvis det er interessant. Hvis ikke KIS har en måte å lagre denne på fiskersiden.no for deg, så direkte nedlasting er mulig.

Endret av Martin S
la til en etc og osv til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om nokon klarer å tjene pengar på den masteroppgåva, så klarer dei nok å lage gull av gråstein også :excl: . Då ventar me vel berre på at KIS les posten og tilbyr seg å legge inn direkte link. Då ser ein vel kor mange nedlastingar det er også, og det er jo artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.