Gå til innhold
Fiskersiden

Treng rettleiing - nokon som tek jobben?


Gjest Døsen
 Share

Recommended Posts

Fikk også intrykk av att baits var mer følsom for krølla/bøyd fortom enn wobblere, men det er vel naturlig all den tid "draget" i snøret varierer fra mye til lite/null. Finnes det fortommer som ikke krølles så lett?

Søk på ordet titan i forumet og skriv Erik Walmann i medlemsnavnfeltet så vil du finne svar...

EDIT: Tok søket for deg jeg: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...&highlite=titan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye baits er i fiskeveska; og det er klart for ny tur saman med Pingvin i morgon. For dei det måtte interessere kjem han til å få tre blå baits til morgondagens fiske; so han har ingen unnskyldningar for manglande fiskelukke.... :unsure:

Hansken er kastet! :-)

Det var i grunnen årets klønetur for meg sist gang. Blanking, kutt i panna (mosa hodet i hardtoppen på vei inn for å hente håven) og kutt fingern (sløying på akterdekket under fart), to baits mista, solid kråkereir på snella..

Jeg har stort potensiale for å gjøre det bedre. Og husk: "And I will execute great vengeance upon them with furious rebukes; and they shall know that I am the Lord, when I shall lay my vengeance upon them."

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bruke den snella til vanlig jerk? Ikke abbor?? Daiwa er bra merke det, men lurer på om den der er litt for sped kanskje??? Ingen spesialist på Daiwa, så noen skriver sikkert... F.eks. Erik "The Hyundai-man" Walmann... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den daiwa snella har vært med meg i 2 år ca og det har ikke vært noen problemer med den.Og jeg har denkt bull dawg opp til 320 gr med den. Hvis man bruker denne på riktig måte å vedlikeholder den så tror jeg jammen man har snelle i mange år og med den prisen så går det vel et par stykk i forhold til andre multisneller som blir anbefalt. Når det gjelder fortom så kjøpt deg BFT titan 12", de koster nesten 100,- med det er svært svært sjelden at du mister de. Dette er stive fortomer som er glimrende å bruke på stort sett alt av jerkbaits.

Det finnes beten som fungerer på myke fortommer, men det er nok flere som ikke gjør det å de som fungerer på myk fungerer også på stiv, så da bør valget være lett.............. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettaste Døsen

Trur snelda skal duge so lenge eg ikkje skal kaste dei største baitsa heile tida, og i so fall må vel teknikk og kraft justerast i forhold vekta på baitet ein kastar. På ei stong opp til 90 gram - Beastmaster - trur eg denne klarar seg lenge. (No skal det seiast at Beastmasteren er kraftig overdimensjonert i forhold til oppgitt maximal kastevekt, tippar at 200 gram er heilt kurant.)

BFT fortommar er i fiskeveska etter ein tur hjå Avkroken. Imponert over kor fiskevennlege dei var samanlikna med RT sine som vart nytta måndag. Sistnemnde er klar for kast etter ein fisk.

Dagens tur på Langen var prega av Lomvi og finever. Vi opplevde fleire lovande vak som var fugl... Lite fisk i båten då det var særs låg vasstand, varmt og vindstille; nokre få etter, men berre ein liten tass vart landa. For dei som måtte lure, Pingvinen har framleis til gode å få fisk over ripa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dei som måtte lure, Pingvinen har framleis til gode å få fisk over ripa..

For dei som måtte lure, Lettaste Døsen har framleis til gode å gå over ripa, men nærmer seg stygt nå :)

I god klønestil brukte eg mykje tid på nøsting av kråkereir. Omenlag halveis uti turen brakk bakerste delen av stanga, uten foranliggende forklaring. Overgangen til einhånds jerkestang passa meg dårlig. Fikk dårleg presisjon og lengde på kasta.

Hadde ein fisk på, som slapp, og ein som berre rista baiten litt, samt ein som fulgte baiten heilt til ripa og plaska litt i overflata.

Men ingen over ripa sålangt nei..

Lite vatn er spennande. Ein grunnkjøring "midt utpå" Langen økte spenninga på turen, samt fleire bunnkontaktar nedover elva til Vågsvann, inklusive propell i stein. Heldighvis holdt splinten.

Og lomvi som dykka så lauen skvatt i overflata, kommer sikkert ikke til å se det så mange ganger, morsomt.

Alt i alt ein fin tur, og tross alt blei det ikkje blanking for båten denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.