Gå til innhold
Fiskersiden

Gunners - tråden


stein
 Share

Recommended Posts

JA, da er vi alene i tet. Litt overraskende for mange etter at bla Henry forlot klubben i sommer.

litt morsomt med en normann i stallen også.

Hen gjør det ikke så verst heller. I går ble det scoring for reservelaget.

Håvard Nordtveit scoret for reservelaget til Arsenal i oppgjøret mot Birmingham, i en kamp reservene tapte 3-2.

I morgen er det CL kamp mot Sevilla. Bør vinne denne hvis man skal komme seg videre.

Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra å se at det er flere oppegående fiskere som også forstår seg på fotball. Opp gjennom årene har jeg omgitt meg med alt for mange fiskere som er helt sinnsforvirret når det gjelder fotball. Det er langt frem, og vi tar aldri noe på forskudd i Arsenal, men det er jo liten tvil om hvilket lag som spiller den flotteste fotballen og hvilken klubb som har det mest talentfulle laget. Og selv om det er langt frem, er det jo godt å vite at man atter er tilbake på den plassen man hører hjemme. Så får tiden vise om det holder helt frem. For øvrig ytterst skeptisk til oppkjøpet av aksjer.

go gunners! :P

Endret av piscator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er forsiktig optimist, men Arsenals store fordel er at de spiller med ett lag der mer eller mindre alle har spilt sammen i flere sesonger nå... de kan f.eks ikke L'pool si. Kanskje vi nå bærer fruktene av at Arsene har vært sta, og ikke kjøpt ukritisk de dyreste spillerne på markedet slik andre "thailandske", "amerikanske" og "russiske" klubber har gjort <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi - i motsetting til L'pool, ManU og Chelsea- viser klasse i CL :D

Å? <_<

Har de begynt å dele ut stilkarakterer i CL (eller noen annen turnering/serie for den saks skyld)?

Det er leeeeenge igjen, Thor!

Tro meg, Arsenal vil ikke være et av 2 finalelag i mai neste år.

Det blir nemlig en reprise fra -05 og -07. :D:P

Men for all del. Imponerende å slå Sevilla. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er det noe vi Liverpudlians kan, så er det å feste!

åååhhh? Det var noe nytt. Jeg har festet sammen med scousere i hele mitt voksne liv, og jeg synes de er ganske så tamme jeg.... dårlige tapere og dårlige vinnere er de også, til forskjell fra oss, som bare er dårlige tapere...! <_<

For øvrig, ja, det var imponerende siffer mot Sevilla, og selv om jeg ikke så kampen, sier jo rapportene at de spilte brukbart. Men du har naturligvis rett i at det ikke deles ut stilkarakterer i fotball, selv om jeg skjønner godt at nettopp slike uttalelser kommer fra en scouser... Men det interessante med Arsenal nå er jo at de spillemessig kanskje er mindre imponerende enn foregående sesonger, hvor de spilte fantastisk i mange kamper og skapte 15-25 sjanser for så å ende opp med uavgjort eller tap, etter å sløst bort (nesten) alle sjansene og ha forært motstanderen et tøysemål. Nå er man blitt mer profesjonelle. Man skaper ikke fullt så mange sjanser, løper ikke ut fullt så hodeløse, men holder litt tilbake, og ikke minst, de er MYE mer effektive. Det er langt frem ja, men dette virker lovende...

og det eneste imponerende med Liverpool så langt er vel at de enda har til gode å slippe inn mål i åpent spill. Det er jo bra. Så får vi se da hvor langt den ultradefensive og overforsiktige taktikken til Rafa holder....

Endret av piscator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååhhh? Det var noe nytt. Jeg har festet sammen med scousere i hele mitt voksne liv, og jeg synes de er ganske så tamme jeg.... dårlige tapere og dårlige vinnere er de også, til forskjell fra oss, som bare er dårlige tapere...! :D

Skjerpings a, Rune. :P

For å si det slik, de gangene jeg har festet sammen med deg og scouserne (som du så fint omtaler oss), så vet både du og jeg godt hvem som har stått for festingen. :D Og det er ikke deg for å si det slik! ;)<_<

Men det er godt å se at "alle" goonere tar av så tidlig i sesongen, meg bekjent har det aldri blitt delt ut noen trofeer før jul. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerpings a, Rune. :P

For å si det slik, de gangene jeg har festet sammen med deg og scouserne (som du så fint omtaler oss), så vet både du og jeg godt hvem som har stått for festingen. :D Og det er ikke deg for å si det slik! :D<_<

Men det er godt å se at "alle" goonere tar av så tidlig i sesongen, meg bekjent har det aldri blitt delt ut noen trofeer før jul. ;)

vel vel, festing og festing fru blom. Og i forhold til antallet har vel goonerne blant oss vært de mest "synlige"...? Og det er da ingen som har tatt av her. Snarere tvert i mot påpeker jo de fleste av oss at det er langt frem. Men det må jo være lov å registrere at Arsenal åpenbart har lært av mange av sine feil de to foregående sesongene. Så vil jo tiden vise hvorvidt det likevel er godt nok til pokaler. Mye kan skje, med tanke på skader etc, og Arsenals lag er fortsatt ungt. Interessant å se hvordan de takler en eventuell downperiode... Men at det er nok talent i dette laget til å gå hele veien er det ingen tvil om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er godt å se at "alle" goonere tar av så tidlig i sesongen, meg bekjent har det aldri blitt delt ut noen trofeer før jul. :P

Ingen som tar av her Per Rune <_<. Vi bare gleder oss over at sesongen har startet bra. Sesongen er lang og vil gi gleder og sorger, men håpet om pokaler er alltid der. :D

Stein

Endret av stein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tar av her Per Rune <_<. Vi bare gleder oss over at sesongen har startet bra. Sesongen er lang og vil gi gleder og sorger, men håpet om pokaler er alltid der. :D

Stein

Æ'kke bare dere 2 jeg kjenner som holder med Arsenal, Stein. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.