Gå til innhold
Fiskersiden

Gunners - tråden


stein
 Share

Recommended Posts

Btw, fortsatt jævlig skuffa etter at Rafa NOK EN GANG bommet med laguttaket sitt....... :lol::D

Tidlig i sesongen ennå, men det hadde vært gode poeng å ha med seg. Men for oss goonere så var det jo ikke akkurat trist at de ikke fikk mål. Når city også kun fikk et poeng så blir det en liten luke ned.

Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig i sesongen ennå, men det hadde vært gode poeng å ha med seg. Men for oss goonere så var det jo ikke akkurat trist at de ikke fikk mål. Når city også kun fikk et poeng så blir det en liten luke ned.

Stein

Den tetter vi fort når dere får 1-4 i ræva på Anfield. :D:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje runde i Carling cup eller bedre kjent som ligacupen,

Arsenal - Newcastle: 2-0

Mål: Arsenal - Bendtner (83), Denilson (89)

:P

Andre resultater:

Reading - Liverpool: 2-4

Manchester City - Norwich: 1-0

Burnley - Portsmouth: 0-1

Luton - Charlton: 2-1 (Ekstraomganger spilles nå)

West Bromwich - Cardiff: 2-4

Sheffield United - Morecambe: 5-0

Blackpool - Southend: 1-1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en aldeles nydelig tabell !

Fikk desverre ikke sett der 2 siste kampene, men til helga er jeg nok klar igjen !

jo da, tabellen er bra den, men bekymringsverdig at ManU (som vanlig) har fått så mye ut av så lite, og puster "oss" i nakken. Det blir nok ManU som blir den hardeste motstanderen. For ManC tar vel ingen HELT på alvor ENDA, Chelsea er nesten hektet av allerede, mens Pool fortsetter sin defensive strategi som gir mange 0-0 kamper.... og Tottenham er på nedrykksplass. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi må jo ikke la denne tråden synke! Nok en seier i går. Mer overbevisende enn sifrene på 3-2 tyder på, men likefullt var det en del rusk i maskineriet. Å slippe Sunderland tilbake i kampen var nesten utilgivelig, selv om en viktig grunn til det var en tyv av en linjemann som stjal Diabys "scoring" til 3-0. Da hadde det vært kjørt. Men selv om man slapp seg nedpå, og nesten ble paralysert etter Sunderlands redusering, hadde Arsenal uansett mer enn nok sjanser til å drepe denne kampen langt tidligere. Og kanskje man hadde godt av denne oppvåkneren av en kamp. Man kan ikke forvente å spasere til seiere i PL, man må regne med å kjempe for "føden". Så det var viktig at de også viste at de kunne slite seg til seier i en kamp man nesten mistet grepet på. Det kan være en nyttig erfaring å ta med seg videre i sesongen for det unge laget...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Og for Arsenal så gikk det atter en gang bra :))

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=176068

Dagen før kampen gikk det slik :

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1397322.ece

Jeg bare fant denne traaden naa! mye for sent, men som man sier: bedre sent enn aldri: Jeg er en Gunner, det har jeg vaert siden 1968!!! Selv om Fotball ikke er min foerste sport (jeg er foerst og fremst en rugby fan) kommer jeg til aa proeve aa bidra fra naa av! Heia Arsenal! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pingle fra vestlandet, en professor fra østlandet og en gamling :)

Morroklumpen, det er flere enn du tror :D

Piscator (professoren fra Østlandet), ThorEH (pingla fra vestlandet), Stein, AAB (hørte jeg Norges beste gjeddefisker ?) og ikke minst Grutle (vokalist i Enslaved - sist sett mens han laster ned sauer fra Hardangervidda) Sikkert flere og her på forumet, men jeg husker ikke flere i slengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.