Gå til innhold
Fiskersiden

Gunners - tråden


stein
 Share

Recommended Posts

Når skal andre supportere fortå at Liverpool er større enn Fotball.

Oppnår man Nirvana i livet, kan man beskrive følelsen av å elske Liverpool.

Elsker man Liverpool,vet hva man Nirvana er.

Sånn er det og sånn vil det alltid bli.

:D

“Clouds come floating into my life,

no longer to carry rain or usher storm,

but to add color to my sunset sky.”

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potemkin; You're my man!

:lol:

ThorEH: Vi hever oss ALLTID mot Arsenal. AW & co er et av få lag som kommer til Anfield for å spille offensiv fotball, og ikke legge seg bakpå. Det skal dere ha ros for.

Flaks mot blueshiten? That's derby-day my friend. :D:D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir andre overskrifter neste helg Etter at dere har ,NOK EN GANG, har blitt rævkjørt på Anfield.

Ja ja, og dere sov godt etter møkkaseieren mot Everton? en feilaktig straffe (forseelsen utenfor boksen), sigerskotet på overtid, ei lompestraffe som så vidt kom fram til mål, Everton snytt for to straffer. Jeg ville vært flau om Arsenal vant på slik vis. Ai ai ai, men så er vi goonere litt mer kvalitetsbevisste da...

og vi er ikke redde for Anfield; der har vi mange gode minner fra: Its up for grabs now, Thomas!! Right at the end, what an unbelieveable climax of the season! :D . Og sist unggutta til Arsenal var der, vant de jo 6-3... (de stilte jo med et rent "gamlehjem" i forhold i ligakampen i mars, i en kamp som for øvrig ikke betydde SÅ mye, selv om vi naturligvis aldri liker å tape).

Og for øvrig er jeg fortsatt ikke professor, men jeg registrerer at vi goonere kan stille en meget variert førsteelver, som virkelig utfyller hverandre, som ethvert godt lag, i motsetning til Liverpool som kun stiller med defensive spillere både på banen og tribunen.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, og dere sov godt etter møkkaseieren mot Everton? en feilaktig straffe (forseelsen utenfor boksen), sigerskotet på overtid, ei lompestraffe som så vidt kom fram til mål, Everton snytt for to straffer. Jeg ville vært flau om Arsenal vant på slik vis. Ai ai ai, men så er vi goonere litt mer kvalitetsbevisste da...

Ja ja, jeg ser at colabånnene fortsatt er tykke, Rune.....

Kan gjerne finne frem videon av Viera's dive-forsøk mot Didi hvis du ønsker det?

:)

Blueshiten trengte jo vitterlig hjelp til å score, skulle vi gitt dem ekstrastraffer også mener du?

Det var heller ikke 2, men kun 1 straffe de ble "snytt" for.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, jeg ser at colabånnene fortsatt er tykke, Rune.....

Kan gjerne finne frem videon av Viera's dive-forsøk mot Didi hvis du ønsker det?

Har da ikke sagt at ALT det Arsenal GJØR er bra, men da har vi såpass "selvkritikk" at vi ser og innrømmer dette, når det en sjelden gang skjer. Da har vi ikke noe god følelse. Men det sentrale her er det er ytterst sjeldent at Arsenal vinner på slik lurvete vis. De er jo nesten ute av stand til å score "møkkamål", det meste er ren kunst. Så selv om det ikke deles ut stilkarakterer i fotball, så ligger Arsenals måte å gjøre ting på i en litt høyere divisjon enn rivalene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal andre supportere fortå at Liverpool er større enn Fotball.

Oppnår man Nirvana i livet, kan man beskrive følelsen av å elske Liverpool.

Elsker man Liverpool,vet hva man Nirvana er.

Sånn er det og sånn vil det alltid bli.

:)

“Clouds come floating into my life,

no longer to carry rain or usher storm,

but to add color to my sunset sky.”

:D

Uten aa skryte for mye, har jeg oppnaadd Nirvana et par ganger med nydelige partnere, men Jeg kan ikke huske at deres fornavn var Liverpool!!!:D

Professor, pingle, stein, aab, gamlingen og en saueskjender.

Det kommer seg men mangler litt på den perfekte første-11èren :)

Ja ja, men Du maa nok foele Deg ganske alene som Barca fan, saa fire eller fem mot bare en, vi skulle vinne kampen!! :ph34r::P

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere enn meg som er BArca fan her, men de leser kanskje ikke Gunners-tråden?

Kunne jo laget en avstemningstråd om dette da,tatt emd de største lagene i de store ligaene...., men da blir jeg bare mobbet fordi jeg lager så mange avstemninger.... har vel 4-5 totalt siste 12månedene visst :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nott Forrest

Leeds

Tottenham

Newcastle

Roma

Valencia

Bayern M

Dortmund

Werder Bremen

Ajax

PSV

Lyon

Monaco

Paris SG

Olympiakos....

Du skrev " ta med de største lagene, i de største ligaene... Der kommer ikke en del av de lagene der med :

Nott.Forest er ikke i PL, Leeds er vel ikke en gang i Championship?

Newcastle og Totteham er langt fra de beste lagene i PL

Werder Bremen er heller ikke ett stort lag i BL(joda, på 2.plass nå... Men Dortmund er på 11.plass- men de har da prestert noe siste 10 år), og den greske ligaen er definitivt IKKE en av de store ligaene :ph34r:

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er avstemningstråd laget. Tok med endel lag som helt korrekt ikke passer helt pr.d.d- men både Leeds og Forrest ahr såvidt jeg vet endel tilhengere i Norge, og WB hadde jo RB i 8år så antar de har litt fans også? Time will show :ph34r:

Stem i tråden nå så kan denne tråden gå tilbake til å være en ren Arsenal-tråd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev " ta med de største lagene, i de største ligaene... Der kommer ikke en del av de lagene der med :

Nott.Forest er ikke i PL, Leeds er vel ikke en gang i Championship?

Newcastle og Totteham er langt fra de beste lagene i PL

Werder Bremen er heller ikke ett stort lag i BL(joda, på 2.plass nå... Men Dortmund er på 11.plass- men de har da prestert noe siste 10 år), og den greske ligaen er definitivt IKKE en av de store ligaene :)

Leeds og Nott Forest har da helt klart noe på ei slik liste å gjøre, Thor! No doubt.

For oss som er født på -60 og -70 tallet husker da disse lagene godt.

Fritt etter Frode Øverli's "Pondus"; det er 1 ting man aldri bytter, og det er fotballag! ;):o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en feilaktig straffe (forseelsen utenfor boksen),

Du må jo få lov å mene dette. Denne situasjonen blei grundig analysert på Sky sport i etterkant, og samtlige eksperter kom frem til att straffen var korrekt idømt. Mulig du har noe kompetanse utover den faglige kompetansen der, men det tviler eg vel sterkt på. Da hadde du ikke holdt med Arsenal

:glare:

Eg kan nok heller bli med på å diskutere den siste straffesituasjonen til Everton. Var nok heldige der, men det går vel omtrent opp i opp i løpet av en lang sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo få lov å mene dette. Denne situasjonen blei grundig analysert på Sky sport i etterkant, og samtlige eksperter kom frem til att straffen var korrekt idømt

Det kommer jo an på hva dommeren blåste for det... mest sannsynlig så blåste han for holding, og holdinga begynte utenfor.

Men det kan jo være han blåste for noe annet ? Men da var det i tilfelle i beste tilfelle en billig straffe :glare: Så da har dere fått igjen Chelsea-straffen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo få lov å mene dette. Denne situasjonen blei grundig analysert på Sky sport i etterkant, og samtlige eksperter kom frem til att straffen var korrekt idømt. Mulig du har noe kompetanse utover den faglige kompetansen der, men det tviler eg vel sterkt på. Da hadde du ikke holdt med Arsenal

:)

Kan love deg at Rune ikke har noen faglig kompetanse på det området, Karleif.

:)

Ellers så er jeg også helt enig med deg i at blueshiten ble snytt for ei straffe, den på overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=176723

Legger til dette sitatet fra Dagbladet :

Totalt denne sesongen har laget 14 seirer og én uavgjort på 15 kamper med 44-6 i målforskjell. Ikke dårlig for et lag som mange eksperter før sesongstart trodde kom til å havne bak erkerival Tottenham og gå glipp av en plass i neste sesongs Champions League.

og tabellen :

Klubb S S-U-T Mål P

Arsenal 9 8 1 0 21 - 6 25

Manchester U. 10 7 2 1 15 - 3 23

Manchester C. 10 7 1 2 15 - 7 22

Liverpool 9 5 4 0 16 - 5 19

Portsmouth 10 5 3 2 19 - 12 18

Blackburn 9 5 3 1 13 - 8 18

Chelsea 10 5 3 2 10 - 8 18

Newcastle 9 5 2 2 16 - 11 17

Aston Villa 9 4 2 3 13 - 12 14

West Ham 9 4 1 4 12 - 9 13

Everton 10 4 1 5 13 - 13 13

Reading 10 3 1 6 12 - 22 10

Fulham 10 1 5 4 12 - 16 8

Birmingham 10 2 2 6 8 - 13 8

Wigan 10 2 2 6 8 - 14 8

Sunderland 10 2 2 6 11 - 19 8

Middlesbrough 10 2 2 6 10 - 18 8

Tottenham 10 1 4 5 17 - 21 7

Derby 10 1 3 6 5 - 22 6

Bolton 10 1 2 7 9 - 16 5

La Tottenham i rødt jeg, på kvalikplass :)

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.