Gå til innhold
Fiskersiden

Så var det dags igjen


ThorEH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og Thor takk for hjelpen til skolearbeidet

:):)

Nei, dæven Erik. Det er mulig at du ser litt eldre ut enn hva du egentlig er, men jeg trodde da du var ferdig med ungdomsskolen (eller kanskje "folkeskolen"). :D;)B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skuer mine øyne :o ?????!!!!

tHore-ium sneller!!, din pryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl bøg!

tjuvstarter iår altså,

hva skal du forresten med den spretterten der? den suger big time ,og det hvet du! <_<

Jeg satser på å finne en rampete E-S-P sprettert som leverer pellets og boilies 100meter+ der nede :D for virkelig å vise hvor skapet skal stå..

Ellers så gleder jeg meg stort til turen jeg også, rapportene fra andre som har vært nede siste ukene sier bra fiske i Segre, med mye "små" fisk i 30-40 kilos klassen, og litt lenger mellom de "Store", men vi får satse på drøye karper om Mallefisket er "tregt" :P

Thor er og blir en prylbøg, ja. Da er det annerledes med oss andre. Vi bryr oss i grunn ikke så mye om utstyr i det hele tatt, vi er mer opptatt av fisken....! :D Og mye av stashet, som søkker, kjøper vi jo likevel der nede. Ingen grunn til å dra med noen overvekt på flyet. Men ellers synes jeg utstyrslista til Thor E virker mistenkelig kjent...

Og mye action høres lovende ut. Er ikke så opptatt av vekt lenger. Fisken må ikke være av rekordstørrelse, og får jeg noen 30-40 kilos maller skal jeg være mer enn fornøyd. Man har ikke lov til noe annet. Og selv om vi alle unner Thor ei stor malle, så spørs det om det ikke er best for han også at mallene ikke er for store? Vi andre har flere planer klare for hvordan vi skal hindre Thor E å bli dratt uti dersom han ryker bortpå et skikkelig beist. Å tjore ham fast til bedchairen, som så pegges skikkelig fast i bakken, slik at han kan ligge å kjøre fisken er jo et alternativ. Men skrekkscenariet da er jo at bedchairen og Thor likevel skal bli dratt uti. Kameraene er klare for å si det sånn....! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du eller Roffe (blir vel helst det ham) holder oss andre oppdatert pr SMS, Piscator. :D:)

Uansett, dere får ha en riktig god tur og skitt fiske/knæk og bræk/tight lines (stryk det som passer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noe for det, men må bare hive ut dette mallebildet her også. Det er bare så jævlig bra:

35366_s.jpg

Men om Thor blir sittende lenge nok passiv med ødelagt kne og gutta fôrer han med nok feit mat fra stormkjøkkenet er det jo fullt mulig at han ender opp sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om Thor blir sittende lenge nok passiv med ødelagt kne og gutta fôrer han med nok feit mat fra stormkjøkkenet er det jo fullt mulig at han ender opp sånn...

he he, skal nok litt til for at denne karen blir dratt uti, skjønt han hadde kanskje litt høyt tyngdepunkt? :blush:

Vi trenger nok mer enn en uke dersom vi skal klare å fore opp Thor Eivind til slike proporsjoner, så vi må nok satse på en annen strategi. Og uansett hvilken strategi vi forsøker, vi må kanskje utstyre Thor E med flytevest, i tilfelle han skulle bli dratt på elva...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var vi på plass på østlandet, tok først en tur i kjellern hos Tom-Ole og bedrev litt sjitsnakk, og supa kaffe, hyggelig.

Tok så turen opp til Rune (piscator) og hadde en fortreffelig aften med fotball, pizza og rødvin. At Brann tapte var det eneste skåret i gleden.....

blir henta på døra i morgen 0545, så nu er det natt.

Vil oppdatere turen i annen tråd fortløpende er planen...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.