Gå til innhold
Fiskersiden

Erfaring scierra sneller?


aage
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av aage

Vurderer å brenne av noe penger, før julenissen vil ha betalt for alle gavene.Har sett meg ut

Scierra xda 57.

Har noen noe erfaring, feedback på denne snella?

Har funnet en god pris på fiskefritid Kr1092, noen bedre?

Det nærmer seg vår.

Mvh Aage

Hei Aage!

Snella er bra den. Det eneste er att noen av dem er litt dårlig smurt fra produsenten. Du må ta av spolen og smøre alle 4 punktene(hullene) på baksiden av spolen med olje. Hvis det ikke gjøres kan man få overslag på spolen ved utres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Myklebust

Var inne på et annet forum (uten å melde meg inn!) og der sa de at alle snellene fra Scierra var dårlige. Husker ikke hva slags forum det var.

Jeg har brukt Scierra Traxion 79 til sjøørretfiske i 1 år nå og er veldig fornøyd med den. Har ikke brukt XDA til praktisk fiske, men kjenner noen som bruker den, og de er fornøyd. Det eneste negative er det jeg nevnte med smøringa. Det er vell kanskje derfor noen ikke er liker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest F. Mortensen

sitat:Var inne på et annet forum (uten å melde meg inn!) og der sa de at alle snellene fra Scierra var dårlige. Husker ikke hva slags forum det var.

Men så er det utrolig mange forståsegpåere på nettet da, som knapt fisker[ B) ][ :o ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.