Gå til innhold
Fiskersiden

Våtdrakt/tørrdrakt


Breiflabben
 Share

Recommended Posts

Mornings,

Har lurt litt på å kjøpe meg en våtdrakt/tørrdrakt for å kunne snorkle rundt i fjellvann o.l. Ser at Europris selger noen til en rimelig penge. Noen som har erfaring med disse? Det jeg lurer på er: hhvor lav vanntemperatur kan det være før man fryser snabben av seg i denne drakten? Og hva med kvaliteten? Rakner den i sømmene etter 1 svømmetur, eller holder den seg godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med våtdrakt hadde jeg ikke snorklet uten at det var sommer,hehe....

Kanskje en ide å kjøpe seg SemiDry-suit isteden hvis man skal snorkle rundt i fjellvann....

Man får en grei Våtdrakt mkorte armer (surfdrakt) til rundt 500kr+ , og med armer til 500-1000kr... Semidry koster litt mer, og er en todelt drakt.... Hadde gått for en slik hadde jeg vært deg,hehe [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Hei, jeg selger ihvertfall en nemo tørrdrakt 7mm neopren.

Med denne kan du om du vil plaske rundt i sjøen om vinteren kun iført normal bekledning under. Denne drakten sørger også for at du flyter (uten bly). Og du vil være helt tørr etter bruk, sett bort fra hender og hode (til dette har jeg våthette og hansker)

Jeg har brukt denne til dykking

Selger den for omlag 3000 om du er interessert

980 43 908

mvh Magnus Edvardsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.